מוביט תציג היכן יש כלי אוטותל ומובייק זמינים

משתמשים שמחפשים מכוניות של אוטותל או אופניים של מובייק יוכלו לעשות זאת באמצעות אפליקציית התחבורה

"זזה" לאינטל. מוביט

אפליקציית הניווט בתחבורה ציבורית מוביט משתפת לראשונה פעולה עם GoTo, חברת הטכנולוגיה מקבוצת CAR2GO, במסגרתה תציג למשתמשיה על גבי אפליקציית הניווט את כל פתרונות התחבורה השיתופית שמציעה CAR2GO ברחבי הארץ.

שיתוף הפעולה יאפשר גם לפתרונות לנסיעות קצרות בתוך העיר – כמיזם אוטותל בתל אביב ומיזם הרכב החשמלי השיתופי בחיפה ובנתניה, המבוססים על מודל שמאפשר להזמין כל רכב הנמצא בחניות הייעודיות ולמשתמשים לסיים את הנסיעה בכל אחת מהחניות הייעודיות הפרוסות ברחבי העיר – להיות מסומנים על גבי אפליקציית מוביט.

המודל לשירות לנסיעות בינוניות וארוכות בתוך העיר ומחוצה לה, בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, רעננה, ראשון לציון וירושלים, יאפשר להזמין רכב דרך מוביט מכל חנייה ייעודית. כמו כן ניתן יהיה לשריין ולהזמין מראש אופניים שיתופיים של מובייק הפרוסים ברחבי תל אביב ורמת גן. כדי לעשות זאת, נכנסים לאפליקציה , רואים את פריסת הרכבים והאופניים, וניתן להזמין כל אחד מהשירותים על ידי לחיצה על השירות הרלוונטי במפה המקושר לממשק ההזמנות.

"אלטרנטיבה ירוקה וזולה לנוע בקלות וביעילות מנקודה לנקודה"

קארן שיף, סמנכ"לית השיווק של CAR2GO, ציינה כי "מיזם הרכב השיתופי של CAR2GO ומיזם האופניים השיתופים של מובייק הינם חלק בלתי נפרד ממארג התחבורה העירוני, המהווה אלטרנטיבה ירוקה וזולה לנוע בקלות וביעילות מנקודה לנקודה. אפליקציית מוביט תציג לראשונה למשתמשים תמונה כוללת של מפת התחבורה השיתופית בעיר, על מגוון אפשרויותיה. מדובר בכלי נוסף שצפוי לעודד ולחנך את הציבור לשימוש בתחבורה שיתופית".

יובב מידד, Chief Growth Officer במוביט, ציין כי "חלפו הימים בהם הדרך היחידה שלך לחצות את העיר הייתה לתפוס אוטובוס או מונית. עכשיו, באמצעות Moovit, אתה יכול לקפוץ על אופניים או קורקינט חשמלי ולהפוך את הנסיעה שלך לאישית וייחודית. Moovit מפשטת ניידות עירונית בכל רחבי העולם, מה שהופך את הנסיעה ברחבי העיר לנוחה הרבה יותר. על ידי שילוב מידע המתקבל ממפעילי תחבורה ציבורית, רשויות ומידע חי מקהילת המשתמשים, מוביט מציעה למשתמשים תמונה בזמן אמת, הכוללת את המסלול הטוב ביותר ליעד, התראות שירות, והתראות ירידה מכלי התחבורה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים