תכנית חדשה מבקשת להגן על מכשירים בעלי התקני USB Type-C

התכנית של פורום המיישמים של מחברי ה-USB מאפשרת להגן על המכשירים מפני איומים שניתן להטמיע בקושחה של ההתקנים המתחברים, כמו גם מפני מטענים ללא תקן

תכנית הגנה. מחבר USB Type-C. צילום: BigStock

פורום המיישמים של מחברי ה-USB, הידוע בשמו USB-IF, הכריז על תכנית הרשאה חדשה, שמטרתה להוסיף יכולות אימות עבור מכשירים שמשתמשים במחברי ה-USB Type-C החדשים.

המחברים החדשים מתחילים באחרונה לצבור תאוצה, והתכנית אמורה לאפשר למערכות הקצה שבהן הם משובצים להגן על המערכת מפני איומים שניתן להטמיע בקושחה של ההתקנים שמתחברים למחשב או לכל התקן דיגיטלי אחר.

מטרה נוספת היא להגן מפני מטענים בחיבור החדש, שמיוצרים כיום ללא תקן ויכולים לגרום, על פניו, לנזקים למכשירים שהם מטעינים, ואף לגלוש מעבר לכך – עד לפגיעה במערכות IT.

פתרונות שיהיו מבוססים על התקן החדש שמציע הפורום יהיו מבוססים על פרוטוקול אימות סטנדרטי, כולל כבלים, מקורות חשמל וכאמור, מטענים. הם גם יאפשרו יישום של מדיניות אבטחה ארגונית לגבי השימוש בהתקני USB במחשבים ובמכשירים אחרים של המשתמשים, ואף יאפשרו הצפנה קריפטוגרפית ברוחב של 128 סיביות.

"ככל שהאקו-סיסטם של USB Type-C הולך וגדל, חברות יוכלו לספק עוד יותר את מידת האבטחה שהצרכנים התרגלו אליה בעת שהם מחברים התקני USB מאושרים", אמר ג'ף רייבנקראפט, מנהל התפעול הראשי של USB-IF.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים