לייטריקס מגייסת 150 עובדים – ורוצה להתרחב לאנדרואיד

החברה, שפיתחה אפליקציות לעיבוד תמונה ועריכת תוכן במובייל בעיקר ל-iOS, מעוניינת בנוכחות גם במערכת ההפעלה הגוגלית, ומחפשת מפתחי אנדרואיד ● היא מציעה לעובדים הטבות שונות, כולל נסיעה בכל יום מתל אביב למטה שלה בירושלים ובחזרה

מייסדי לייטריקס: עמית גולדשטיין, זאב פרבמן, ירון אינגר, איתי צידון וניר פוצטר. צילום: אופיר אבה

לייטריקס ממשיכה לצמוח: לאחר שבחודש שעבר השלימה סבב גיוס שני בהיקף של 60 מיליון דולר, החברה הירושלמית הודיעה היום (ד') כי היא יוצאת למהלך של גיוס 150 עובדים. החברה, שמפתחת אפליקציות לעיבוד תמונה ועריכת תוכן במובייל, מחפשת מקצוענים בתחומי הפיתוח, המחקר, העיצוב והשיווק, שיעבדו במטה שלה בירושלים. עם השלמת הגיוס היא תמנה כ-300 עובדים.

האפליקציות של לייטריקס, שפועלות בעיקר על iOS, הורדו יותר מ-100 מיליון פעמים ויש להן למעלה ממיליון מנויים בתשלום. המובילה שבהן היא אפליקציית Facetune2, שזכתה ליותר מ-50 מיליון הורדות ומדורגת כאפליקציה הטובה ביותר לעריכת תמונות ו-וידיאו ב-127 מדינות ברחבי העולם.

על פי ההערכות שלה, לייטריקס תסיים את 2018 עם הכנסות של יותר מ-50 מיליון דולר ובחברה צופים כי ב-2019 היא תכפיל את הכנסותיה.

בלייטריקס אומרים כי הם מחפשים אנשי פיתוח, מתכנתים ומעצבים עקב רצונה של החברה להמשיך ולהניע חדשנות טכנולוגית בתחום יצירת התוכן במובייל ולפתח כלים ליצירה ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, היא מעוניינת לפתח את האפליקציות שלה גם עבור משתמשי אנדרואיד, ולכן מגייסת גם מפתחים על מערכת ההפעלה הגוגלית.

החברה ממוקמת בכפר ההיי-טק שבקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית, עם סניפי משנה בניו-יורק ובלונדון, ומציעה לעובדיה הטבות בדמות הכשרה והשתלמויות מקצועיות, שאטל יומי מתל אביב לירושלים וחזרה על חשבונה, מענקי אופציות, חדר מציאות וירטואלית ועוד.

זאב פרבמן, מנכ"ל לייטריקס, אמר כי "אנחנו מתכוננים ל-2019, כאשר בשנה הקרובה נמשיך לפתח כלים חדשים וניכנס לשווקים חדשים. אנחנו מחפשים את האנשים המבריקים ביותר בתחומי הפיתוח, העיצוב והשיווק, שיצטרפו לצוותי הפיתוח הקיימים שלנו ויחד יעשו דברים גדולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים