אישום נגד קטין: השתלט על חשבונות של נערות ברשתות החברתיות – וסחט אותן

על פי כתב האישום, הוא דרש מנערות, במשך כשנתיים וחצי, לשלוח לו תמונות חושפניות שלהן או של חברות שלהן ● חלקן נענו לו ובמקרה אחד, שבו הנערה סירבה, הוא פרסם את התמונות שלה ברשת חברתית

קיבל שנת מאסר נוספת - אבל יישב רק עוד 45 ימים. אילוסטרציה: BigStock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה באחרונה כתב אישום לבית משפט השלום לנוער ברמלה נגד קטין ממרכז הארץ, בחשד שהשתלט על חשבונות ברשתות החברתיות של 20 נערות שאותן הכיר עוד לפני כן, הוריד למחשבו תמונות חושפניות שלהן, סחט אותן ובמקרה אחד אף פרסם את התמונות ברשת.

העבירות שבהן הוא מואשם הן מעשה מגונה בנסיבות אינוס בנסיבות מחמירות, חדירה לחומר מחשב כדי לבצע עבירה אחרת, פגיעה בפרטיות, סחיטה באיומים, הטרדה מינית, התחזות כאדם אחר, התחזות כחייל, מידע כוזב, איומים וקבלת דבר במרמה.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעלה הראל, החל מיוני 2016 ועד ליום מעצרו בנובמבר 2018 הקטין פרץ והשתלט על חשבונות ברשתות חברתיות שהיו שייכים לקטינות המנהלות אורח חיים דתי. הנאשם, דתי בעצמו, נטל מחשבונותיהן תמונות חושפניות וניצל את היכרותו עמן כדי להתחזות לחברותיהן, ולבקש מהן שתשלחנה לו תמונות חושפניות נוספות. במספר הזדמנויות הוא איים על קטינות בכך שיפיץ את תמונותיהן אם לא תשלחנה לו תמונות חושפניות נוספות, שלהן או של חברותיהן. במקרה אחד, בעקבות סירובה של אחת הקטינות להיכנע לאיומיו, פרסם הנאשם תמונות עירום של הקטינה ברשת חברתית שבה היו חברים גם מכרים שלו. במקרים נוספים, ועקב איומיו של הנאשם, פעלו הנערות בהתאם לדרישותיו.

החקירה נוהלה על ידי יחידה 105 של המשטרה, המהווה חלק מהמטה הלאומי להגנה על קטינים ברשת, שהושק באחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים