מריו ויינגורטין מונה למשנה למנכ"ל ומנהל תחום החדשנות בבנק ירושלים

בנוסף לתפקידיו הקיימים - ניהול ה-IT, הלוגיסטיקה, המערך העורפי ומשאבי האנוש - יהיה ויינגורטין ממונה על תחום החדשנות בבנק ירושלים ואמון על הצד הטכנולוגי של פיתוח המוצרים החדשים שלו

מריו ויינגורטין, בכיר ב-TCS ישראל.

מריו ויינגורטין קודם לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל תחום החדשנות בבנק ירושלים – כך הודיע אתמול (ד') הבנק. בנוסף לתפקידיו הקיימים – ניהול ה-IT, הלוגיסטיקה, המערך העורפי ומשאבי האנוש – יהיה ויינגורטין ממונה על תחום החדשנות בבנק ירושלים ואמון על הצד הטכנולוגי של פיתוח המוצרים החדשים שלו.

במסגרת תפקידו, צפוי ויינגורטין לבחון ולהטמיע טכנולוגיות מתקדמות בבנק ירושלים, ובין היתר להוביל את פרויקט הבנקאות הפתוחה בו.

המינוי של ויינגורטין הוא חלק מהתמקדותו של בנק ירושלים במוצרים בנקאיים שבהם יש לו יתרון יחסי, כמו משכנתא בדיגיטל, כרטיס פריפייד למשכורת, אזור אישי ליועצי משכנתאות חיצוניים, פיקדונות והלוואות.

ויינגורטין מביא עמו ניסיון ניהולי, עסקי ותפעולי בינלאומי עשיר, המשלב את העולם העסקי עם עולם הטכנולוגיה. טרם עבודתו בבנק ירושלים הוא כיהן כסמנכ"ל דליוורי ותפעול ב-TCS, והוביל מטעמה את היישום וההטמעה של מערכת Bancs בבנק יהב. קודם לכן הוא שימש כסגן נשיא של חטיבת השירותים הפיננסיים במובייל באמדוקס ארצות הברית, ולפני כן עבד בבנק הפועלים במשך 20 שנים, בתפקידים ניהוליים בארץ ובחו"ל, בתחומים שונים, כגון או"ש, אסטרטגיה, בנקאות קמעונית ובנקאות פרטית גלובלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים