המנהל בנעלי בית: דרור ליטבק, אקספריס ישראל

מערכת אנשים ומחשבים משיקה מדור חדש, שמכיר לכם בכל שבוע את המנמ"רים ושאר המנהלים הטכנולוגיים הבכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: דרור ליטבק, מנכ"ל אקספריס ישראל

דרור ליטבק, מנכ"ל אקספריס ישראל. צילום: רז רוגובסקי

שם: דרור ליטבק.

מקום מגורים: גן יבנה.

קריירה: מנכ"ל אקספריס ישראל – בדיוק עכשיו אני סוגר שנה ראשונה בתפקיד. התחלתי לנהל את החברה בנובמבר 2017. מדווחים אליי שבעה מנהלים בכירים – ארבעה סמנכ"לים, מנהלת השיווק של החברה, מנהלת הלקוחות האסטרטגיים של קבוצת החברות ומנהל הפיתוח.

תפקידים בעבר: מנהל אזור ב-MGS; סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-MGS; וסמנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות האסטרטגיים באקספריס ישראל.

השכלה: תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון; תואר שני במנהל עסקים מהמרכז האקדמי פרס; לימודי תעודה למנמ"ר מהטכניון.

השכלה של בת הזוג: תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן.

משפחה: נשוי באושר לאופירה ואנחנו מגדלים יחד שלושה ילדים – רוני בת ה-10, עידו בן ה-7 ועומרי בן השנתיים. אופירה ואני הכרנו בזמן הלימודים שלנו לתואר ראשון במסגרת פרויקט החונכות פר"ח. אופירה הייתה רכזת פר"ח שלי ואנחנו חייבים את הזוגיות שלנו לילד אותו חנכתי, ששמו עידו, שעל שמו קראנו לבן האמצעי שלנו עידו.

שעות הפנאי: עומס העבודה והשוטף לא משאירים שעות פנאי לאמצע השבוע, כך שהכל מתנקז לימים שישי ושבת. אני משתדל לשחק טניס בכל יום שישי בבוקר לפחות שעתיים ולצאת לטיולים משפחתיים בשבת.

תחביבים: טניס – משחק שאני משחק מגיל 8. אני אוהב לצפות בסרטים טובים ובסדרות מתח משובחות. כמו כן, אני מעריץ את שלמה ארצי ומשתדל להיות לפחות בשתי הופעות שלו בכל שנה.

ספורט: בגיל 17 עברתי קורס מאמני טניס במכון וינגייט, ואימנתי בספורט זה במשך כמה שנים לאחר השירות הצבאי ובמהלך התואר הראשון. כיום אני בעיקר משחק טניס להנאה ולהוצאת אנרגיות.

הישגים בספורט: אני משתתף בתחרויות טניס מקומיות.

אם לא היית בוחר במקצוע הזה, מה היית עושה? מהו החלום שלך לעתיד? הייתי ממשיך לתואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית. בלימודי התואר הראשון שלי מאוד התחברתי לעולם הנוירופסיכולוגיה והשפעת מבנה המוח והשינויים בו על ההתנהגות האנושית.

מה יהיו הנושאים המרכזיים שיעסיקו את המנמ"רים בעוד חמש שנים? תפקיד המנמ"ר ילך ויהפוך להיות יותר ויותר מרכזי בארגונים. המהפכה הדיגיטלית ואיומי הסייבר שהולכים וגוברים יהיו במרכז העניינים שיעסיקו אותו. אני צופה שיותר ויותר מנמ"רים ידווחו ישירות למנכ"לי הארגונים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריה פרוים

    בתור מנהל הפיתוח באקספריס ישראל אני יכול להעיד שעולם הסייבר עובר לאט אבל בטוח למרכז הבמה בכל מה שקשור להשקעה בטכנולוגיות חדשות ואתגרים טכנולוגיים. הרעיון בבסיס תחום הסייבר הוא הצורך להתמודד עם אחסון כמויות עצומות של מידע מצד אחד והצורך להגן על המידע אבל לאפשר פעילות יעילה בכל מה שקשור בשימוש במידע.

אירועים קרובים