בינת מספקת שירותי סטרימינג לתאגיד השידור כאן במיליוני שקלים

הטכנולוגיה של בינת תקשורת מחשבים מאפשרת לצפות בתכני הטלוויזיה של התאגיד ולהאזין לשידורי קול ישראל באמצעות האינטרנט, האפליקציות והטלוויזיות החכמות ● החברה מספקת את השירות לשני גופי תקשורת נוספים - גלי צה"ל וחברת החדשות

סטרימינג באמצעות הטכנולוגיה של בינת. כאן

צופים בסליחה על השאלה, בואו לאכול אתי או תכניות אחרות של כאן – תאגיד השידור הציבורי – בדיגיטל? אתם עושים את זה באמצעות שירותי הסטרימינג של בינת תקשורת מחשבים. החברה החלה לפני ימים אחדים לספק לתאגיד את השירות, בעלות של מיליוני שקלים.

השירות מאפשר לצפות או להאזין באמצעות האינטרנט, האפליקציה או הטלוויזיה החכמה לתכניות של ערוצי התאגיד ברדיו ובטלוויזיה – כאן 11, כאן חינוכית, מכאן ורשתות קול ישראל – בשידור חי או מוקלט. בינת מספקת לכאן שירותים מנוהלים מקצה לקצה, מערכת ניהול תכני מדיה, שירות קידוד לענן, מקודדים לשידור חי ול-VOD, וכן NDVR ו-Catch up, מערכת להפצת תכנים – CDN, סטטיסטיקה, ממשקי צפייה, ומערכות לניטור ותמיכה.

תוקף ההסכם הוא לחמש שנים והוא חלק מהמאמצים של התאגיד להנגיש את שלל התכנים שהוא מציע במרחב הדיגיטלי. זאת, מתוך הבנה שחלק ניכר מהצופים והמאזינים כבר לא צורכים אותם בטלוויזיה וברדיו המסורתיים, אלא אונליין.

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים. צילום: ניב קנטור

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים. צילום: ניב קנטור

התאגיד מצטרף בכך לגלי צה"ל ולחברת החדשות של ערוצים 12 ו-13 – שני גופי שידור נוספים שמשתמשים בטכנולוגיות של בינת. השירות ניתן לגופים אלה על ידי חטיבת ה-Video Streaming Over IP של בינת, שמנוהלת על ידי אלי בורשן ומספקת אותו לגופים נוספים, כגון האוניברסיטה הפתוחה וחיל האוויר.

לדברי אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, "אנחנו רואים בפרויקט זה צעד חשוב לטובת הציבור, שיזכה ליהנות מתכנים איכותיים וחדשותיים המשודרים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בכל רגע נתון ובכל מקום בארץ ובעולם. שירותי התשתית הטכנולוגית הללו מאפשרים שידור חי, רציף ואמין של התכנים. אנחנו מתכווניםבשנים הבאות להרחיב את פעילותנו בתחום זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים