מהמדבר של אבו דאבי, דרך ניו-יורק ועד לכנס השנתי של GIV

"לא משנה מה האתגר שאתם מציבים בפנינו, אנחנו אומרים לכם שאנחנו מוכנים להתחיל", אמר פרדריק רוסו, מנהל תחום המשאבים של פתרון ה-EMA של אינפור

פרדריק רוסו, סגן נשיא ל-EAM באזור EMEA באינפור. צילום:ליאת מנדל

"אנחנו מבינים מה התוכנה יכולה לעשות עבורכם ועבור העסקים שלכם, מהחלק הארגוני האחורי של הארגון ועד לקדמה שלו. לא משנה מה האתגר שאתם מציבים בפנינו, אנחנו אומרים לכם שאנחנו מוכנים להתחיל. כבר יש לנו כבר יותר מ-90 אלף לקוחות ברחבי העולם ואנחנו אחת משחקניות התוכנה הגדולות ביותר בעולם. אנחנו מציעים כיום שילוב של בינה מלאכותית כאחת מנקודות ההתמקדות שלנו, ואנחנו כמובן, כמו לכל אורך השנים, מציעים בנוסף תפקודיות שמותאמת באופן עמוק מאוד לכל תעשייה", כך אמר פרדריק רוסו, סגן נשיא ל-EAM באזור EMEA באינפור, בפתיחת דבריו בכנס השנתי של GIV Solutions שנערך היום (ג') באולם האירועים של מלון שרתון תל אביב בהפקת אנשים ומחשבים.

רוסו היה אחד מהרבים של אינפור שהגיע לכנס שנערך תחת הכותרת GIV Solutions + Infor EAM = Nut Crackers. וריכז עשרות לקוחות של GIV בתחומים השונים בהם היא עוסקת, כולל הפרויקטים שהיא מבצעת כשותפת זהב של אינפור אותם היא מתאימה לתעשיות המקומיות.

"שיתוף פעולה באמצעות רשת רחבה מאוד של לקוחות ושותפים"

"הענן הוא חלק חשוב מאוד באסטרטגיה הכללית שלנו, אבל אנחנו לא חיפשנו ולא מחפשים להמציא כאן את הגלגל ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם שירותי הענן של אמזון. גישה זו כמובן חוסכת מצד אחד את הזמן לפתרון ומצד שני זה חוסך גם המון זמן בשדרוגים וזו גישה שמתאימה היטב וחשובה מאוד לארגונים ורטיקליים רבים. חלק נוסף באסטרטגיה שלנו הוא היכולת בהיבט שיתוף פעולה באמצעות רשת רחבה מאוד של לקוחות ושותפים ובהיבט הזה אי אפשר שלא להזכיר את שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם GIV", אמר רוסו.

לדבריו הטקטיקה של החברה היא ליישם דברים באופן מאוד פרגמטי, ולא רק לצורך שילוב טכנולוגי של מידע, פתרונות ושל יכולות האנליטיקה שהם מיישמים בעזרת השותפים הצעות השונות שלהם אל השטח, כמו גם את יכולות הבינה המלאכותית.

"אנחנו רוצים לספק עזרה דיגיטלית כדי לשפר את חוויית המשתמש בהציע התוכנה שלנו, ובמיוחד בהיבט המסוים הזה, ב-EAM. אנחנו כמובן רוצים גם לספק יכולת נדרשת למיכון תהליכים, וזה למעשה אחד הדברים החשובים ביותר. בסופו של דבר אנחנו רוצים להציע אפשרויות להוציא מהתהליכים מידע שמוביל לקבל החלטות שיעזרו לכם להגדיל את העסקים שלכם וגם לשפר את התהליכים השונים בהם אתם משתמשים בהם", הוא הסביר.

רוסו סיפר שאי אפשר להתעלם מכך לא מעט חברות נעלמו מהשוק לאור בחירה ושימוש בטכנולוגיות שאינן מספיק טובות. "זה רק מקדיש את החשיבות בצורך להשקיע בטכנולוגיות הנכונות והטובות כדי לשרוד ולהתקדם, וזו אחת הסיבות לבחור באינפור. EAM נחשבת בידי רבים לאחד המוצרים הכי טובים שאנחנו מציעים, ולא בכדי. אנחנו מטיילים בכל רחבי העולם ופוגשים לקוחות רבים, ואחד הדברים שעולים שוב ושוב הוא נושא ניהול הנכסים והמשאבים, ולא משנה אם מדובר בתחבורה, בתחזוקה, בחשמל, תעשייה ועוד ורטיקלים רבים אחרים. בדיוק למקום הזה בתמונה נכנסת Infor עם EAM, ובמגוון רחב במיוחד של תשתיות שנוגעות לכל תחומי החיים שלנו", הוא סיפר.

לאחר שהציג כמה מהפרויקטים הגדולים בהם הייתה החברה שותפה כספקית פתרונות, ובמרחב גדול מאוד של ורטיקלים בכל רחבי העולם – מהמדבר של אבו דאבי, דרך ניהול כל המערכות הראשיות בעיר ניו יורק עם משטרה ועזרה בראשונה, ועד הצפון הרחוק בשדה הגז יאמל מצפון לרוסיה בו שוררת טמפרטורה כמעט קבועה של מינוס 40 מעלות – אמר רוסו כי הן אלו הן רק חלק מהסיבות והדוגמאות שמראות את המובילות של אינפור בשוק, ואת הערך שהיא מביאה ללקוחות.

אות הוקרה מיוחד למאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל החברה

"זה מה שאנחנו רוצים לעשות ואנחנו גאים בזה. אנחנו מובילים את השוק כי אנחנו פרגמטיים ואנחנו מבינים שזה טוב לעשות טכנולוגיה וזה טוב להיות דיגיטל, אבל צריך להתאים את זה לצרכים, עם שימוש במנופים השונים המודרניים ביותר, מצד אחד ביג דטה ומצד שני גם פתרונות AR ו-VR. אנחנו באמת מנסים להשפיע במה שאנחנו עושים, ואנחנו יודעים שאחד ההיבטים הנדרשים מאתנו הוא לספק יכולות נראות והבנה של התהליכים כדי לצמצם הוצאות, לשפר את התפקודיות ואת היעילות", הוא אמר.

"אנחנו רוצים לעזור לכם להפוך את ההיבט של ניהול הנכסים שלכם ליתרון תחרותי. יש לנו יותר מכמה יתרונות ששווה ללמוד כדי לקדם את העסק שלכם בעידן המודרני, ולא לחינם מתייחסים אלינו יותר מפעם אחת כאל חברת הזנק הגדולה בעולם בתחום התוכנה" הוסיף רוסו.

לסיום הוא קרא אל הבמה את מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל החברה, כדי להעניק לו אות הוקרה מיוחד בגין החדשנות שחברת גיב מפתחת ולאור השותפות ארוכת השנים עם החברה. "אנחנו מאוד גאים במערכת היחסים הארוכה הזו עם GIV, ואין לנו הרבה שותפים שמציגים את התשוקה ואת היכולת לקדם את שיתוף הפעולה איתנו, ולקדם פתרונות המבוססים על מה שאנחנו מציעים לשוק עם EAM. תודה שאתם שותפים למסע שלנו", הוא סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים