הרבעון של פרטנר: הרווח הנקי צלל ב-52%

חברת התקשורת רשמה ברבעון השלישי ירידות בולטות ברווחיות וקיטון במספר מנויי הסלולר ● לעומת זאת, מספר משקי הבית המחוברים לפרטנר TV עלה

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

הנה רבעון שפרטנר תעדיף כנראה לשכוח, לפחות בכל הנוגע לסעיפי הרווחיות, שרשמו ירידות בולטות, ולמספר המנויים, שקטן אף הוא – כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה הבוקר (ד').

הרווח הנקי של חברת התקשורת צנח ברבעון ב-52% ל-26 מיליון שקלים, לאחר שההוצאות עלו ב-5.45% ל-774 מיליון שקלים וההכנסות ירדו ב-0.48% ל-822 מיליון. חלוקת ההכנסות לסעיפים מעלה כי מכירות השירותים, שההכנסות העיקריות של פרטנר מגיעות מהן, פחתו ב-2% ל-654 מיליון שקלים, בעוד שמכירות ציוד הקצה גדלו ב-5% ל-168 מיליון. מספר מנויי הסלולר של החברה, כולל מנויי מודם סלולרי ו-012-מובייל, עמד בסוף הרבעון על 2.65 מיליון, לאחר שירד ב-1%.

פרטנר רשמה ירידה רבעונית דרסטית גם ברווח התפעולי, שצנח ב-48% ל-48 מיליון שקלים, אחרי שההוצאות גדלו ב-7.34% ל-117 מיליון. בסעיפים הגולמיים, ההוצאות גדלו ב-5% ל-657 מיליון שקלים, הרווח פחת ב-1.49% ל-198 מיליון והרווח השולי עמד על 24.09%. סעיף נוסף שראוי לציון הוא ה-EBIDTA, שירד ב-16% ועמד על 201 מיליון שקלים.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, העדיף להסתכל על חציה המלא של הכוס ואמר כי "קצב הגידול במשקי הבית המחוברים לפרטנר TV הואץ ברבעון השלישי ו-118 אלף משקי בית מחוברים לשירות. בנוסף, תשתית הסיבים האופטיים פרטנר פייבר, שהושקה בשנה שעברה, מגיעה כבר ליותר מרבע מיליון משקי בית ברחבי הארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים