המנהל בנעלי בית: אברהם מינס, הרשות הביומטרית

מערכת אנשים ומחשבים משיקה מדור חדש, שמכיר לכם בכל שבוע את המנמ"רים ושאר המנהלים הטכנולוגיים הבכירים במשק – מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: אברהם מינס, מנכ"ל הרשות והמאגר הביומטריים

אברהם מינס. צילום: כפיר זיו

שם: אברהם מינס.

קריירה: מנכ"ל הרשות והמאגר הביומטריים מתחילת 2017. אני מנהל את הרשות כחברת היי-טק מובילה בתחומה. העובדים – מתכנתים, מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מומחי אבטחת מידע, הגנת הסייבר והגנת הפרטיות, אנשי פיתוח, אנשי תפעול ובקרה, אנשי מחקר ובודקי איכות – נדרשים למקצועיות, הצטיינות, שירותיות, איכות תפוקות, דבקות במטרה וכדומה ברמה הכי גבוהה שאפשר לדרוש. אני מכנה אותם "מקצוענים עם נשמה". קודם לכן כיהנתי כמנמ"ר צמרת מימונים מקבוצת ישראכרט, סמנכ"ל מחשוב ומערכות מידע בעמידר, סמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע ב-DHL ובעוד תפקידים בכירים בתעשיית ההיי-טק בישראל.

השכלה: תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב. סיימתי בהצטיינות ב-1982. כיום משלים לימודי תואר שני.

קריירה של בת הזוג: אשתי, אשת החיל, מנהלת את הבית ביד רמה, בתבונה ובחוכמה רבה. היא משקיעה המון בחינוך הילדים, מוסרת שיעורי תורה לנשים, מדריכה כלות ומסייעת לי בפעילות החסד הענפה שלנו.

משפחה: זכינו לכמעט 10 ילדים וליותר מ-10 נכדים (לא נהוג לומר את הכמות המדויקת).

שעות הפנאי: רוב שעות הפנאי שלי מוקדשות לעשיית מצוות וחסד עם אוכלוסיות חלשות – משפחות של אלמנות ויתומים. אשתי ואני, בסיוע מתנדבים נוספים, משיגים, בסייעתא דשמיא, תרומות למשפחות נזקקות, מחלקים ביגוד איכותי למי שצריך, מחלקים פירות משובחים בערבי שבתות ועוד.

תחביבים: אני אוהב לשיר ולנגן בפסנתר, ואוהב להפעיל ילדים, בעיקר עם סיפורים שמסר ותועלת בצדם.

ספורט: אני מקפיד על רכיבה על אופניים ושחייה בים בכל ימות השנה. בתור ילד שיחקתי כדורגל בנבחרת הנערים של פתח תקווה. המאמן שלי היה אברהם גרנט, שלשמחתי לא הצליח לשכנע את הוריי שאשקיע את כולי בתחום זה. כמו כן, השתתפתי בתחרויות ריצה למרחקים ארוכים, כולל זכייה בתחרות חצי מרתון.

הישגים בספורט: אני משתתף בתחרויות, רוכב על אופניים ולעתים גם משחק כדורסל – העיקר כדי להירגע ולשמור על בריאות טובה.

אם לא היית בוחר במקצוע הזה, מה היית עושה כיום? מחנך ילדים ומקים ארגון צדקה לתועלת הרבים. עוסק בקירוב לבבות, בקידום אחדות ופרגון בעם ישראל.

מה יהיו הנושאים המרכזיים שיעסיקו את המנמ"רים בעוד חמש שנים? אבטחת מידע, הגנת הפרטיות, בינה מלאכותית, אוטומציה, אינטגרציה מלאה בין מערכות, ומערכות תומכות החלטה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דר' נחמן אורון

    ר' אברהם, איש יקר, מנהל מקצוען ואיש תורה ומצוות, משלב ספרא וסייפא, עושה צדקה וחסד ומזכה את הרבים.

אירועים קרובים