נעמי אסיא – עורכת הדין המשפיעה ביותר בתחומי ההיי-טק והסייבר

עו"ד אסיא נבחרה כאחת מ-35 עורכות הדין המשפיעות ביותר ברשימה שפרסם אתר מלומדות ● היא פועלת מזה שנים רבות בתחומי הקניין הרוחני, דיני המחשבים ודיני האינטרנט

ברכות. עו"ד נעמי אסיא

עו"ד נעמי אסיא נבחרה באחרונה כעורכת הדין המשפיעה ביותר בתחומי ההיי-טק והסייבר, כחלק מרשימה של 35 עורכות הדין המשפיעות ביותר, כל אחת בתחומה, שפרסם אתר מלומדות.

מזה כ-31 שנים, מתמחה המשרד שהקימה עו"ד אסיא בתחומי הקניין הרוחני, דיני המחשבים ודיני האינטרנט, ומייצג חברות וארגונים גדולים במשק. היא בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב וחברה בלשכת עורכי הדין מאז 1981.

במסגרת שלל תפקידיה, עו"ד אסיא משמשת כיו"רית הסניף הישראלי של אגודת ALAI וכסגנית יו"ר ועדת הגישור והבוררות של אגודת ITechlaw. היא אף חברה בארגון אירופי של משרדי עורכי דין, שנותן מענה למבוטחים בפוליסת סייבר ב-72 השעות הראשונות שלאחר המתקפה, חברה באגודה הבינלאומית לסימני המסחר והנציגה בישראל של האגודה הבינלאומית לחוק המחשב. כמו כן, היא משמשת כיועצת המשפטית של BSA – ארגון שפועל נגד הפרת זכויות יוצרים של חברות טכנולוגיה. משרדה פועל גם בנושא הפרטיות ומייעץ לארגונים כיצד להתמודד עם תקנות ה-GDPR של האיחוד האירופי, שעוסקות בתחום זה.

לצד עו"ד אסיא ניתן למצוא ברשימה עורכות דין בולטות נוספות, כגון נתלי נוי בתחומי הסטארט-אפים וההשקעות; נעמי לנדאו, שייצגה את מני נפתלי, שהיה אב הבית בבית משפחת נתניהו, בדיני עבודה; טלי ירון אלדר, לשעבר נציבת מס הכנסה, בתחום זה; ותנ"צ (בדימוס) זיוה אגמי, לשעבר ראשת יאח"ה – היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה, במשפט פלילי.

עו"ד אסיא אמרה בתגובה כי "המשרד ואני מאוד שמחים על הבחירה, מדובר בכבוד למשרד ולי באופן אישי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים