מה עשתה פלייטיקה על בימת הכנס האירופי של VMware?

חברת הגיימינג הישראלית היא אחת הבולטות והידועות בתחומה בעולם ● לכן, לא פלא ש-VMware הזמינה אותה להציג בכנס בברצלונה את מעברה לשירותי שלה ושל AWS

11/11/2018 12:46
בדרך לנסדא"ק. פלייטיקה. צילום: פלי הנמר

פלייטיקה היא אחת החברות הבולטות והמסקרנות בעולם ההיי-טק בכלל ובתעשיית הגיימינג בפרט. החברה, שהוקמה ב-2010 על ידי היזמים הישראליים רוברט אנטוקול ואורי שחק, מצליחה וצומחת מאז הקמתה ועושה שמות בעולם. היא העבירה באחרונה חלק ניכר מהאחסון שלה לענן ההיברידי של VMware ו-AWS. לכן, לא פלא ש-VMware הזמינה את בכיריה להציג בכנס האירופי השנתי שלה, VMworld, שהתקיים לפני ימים אחדים בברצלונה.

אנשי החברה הציגו על בימת הכנס את המעבר שלה ל-VMware Cloud on AWS ואת התועלות שנבעו ממנו. פלייטיקה היא חלוצת תעשיית משחקי הרשת, והייתה מהחברות הראשונות שהציעו משחקים מרובי משתתפים ללא תשלום ברשתות חברתיות, וזמן קצר אחר כך בסמארטפונים. כיום היא תומכת ביותר מ-22 מיליון משתמשים פעילים. VMware Cloud on AWS מספקת לה סביבת ענן היברידית עקבית ורציפה, שתומכת בהמשך התרחבותה הגלובלית.

פאנל חדשנות שנערך במהלך הכנס. במרכז: ארז רחמיל, סמנכ"ל IT ופיתוח בפלייטיקה. צילום: פלי הנמר

פאנל חדשנות שנערך במהלך הכנס. במרכז: ארז רחמיל, סמנכ"ל IT ופיתוח בפלייטיקה. צילום: פלי הנמר

ארז רחמיל, סמנכ"ל IT ופיתוח בפלייטיקה, אמר בכנס כי "כחברה שצומחת הן באופן אורגני והן באמצעות מיזוגים ורכישות, פלייטיקה זקוקה לגישה מהירה למשאבי ענן שתואמים לסביבה הקיימת שלה. באמצעות הענן של VMware על גבי AWS הקמנו בתוך ימים ספורים סביבת פיתוח חדשה עבור מאות מפתחים. בנוסף, העברנו אליו בהצלחה 600 מכונות וירטואליות, תוך שימוש ב-HCX להרחבת טביעת הרגל שלנו, ללא הפרעה לפעילות העסקית וללא שינוי במדיניות כלשהי או בתהליכים פנימיים".

עננים מעל שמי אירלנד, צפון קרוליינה ואוהיו

שירות הענן של החברה ממשיך להתרחב, וברבעון זה מושק באירלנד, כמו גם בצפון קרוליינה ובאוהיו שבארצות הברית. במהלך הכנס בברצלונה הכריזה VMware על יכולות חדשות ששולבו בשירות, שיאפשרו ללקוחות לאבטח באופן טוב יותר את האפליקציות ואת שולחנות העבודה הווירטואליים שלהם.

משמאל: כפיר שפיר, מנהל תיקי לקוחות ב-VMware ישראל; גיא אלמוג, מנהל הנדסה בפלייטיקה; ארז רחמיל, סמנכ"ל IT ופיתוח בפלייטיקה; ואופיר אבקסיס, מנכ"ל טרהסקיי. צילום: פלי הנמר

משמאל: כפיר שפיר, מנהל תיקי לקוחות ב-VMware ישראל; גיא אלמוג, מנהל הנדסה בפלייטיקה; ארז רחמיל, סמנכ"ל IT ופיתוח בפלייטיקה; ואופיר אבקסיס, מנכ"ל טרהסקיי. צילום: פלי הנמר

VMware Cloud on AWS מביא את הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) של ענקית הווירטואליזציה לענקית הענן. שירות זה, המבוסס על VMware Cloud Foundation, מציע תשתית עקבית ומערכת תפעולית עקבית ורציפה ממרכז הנתונים ועד לענן, וכך מאפשר הגירה רציפה וחלקה לענן, הרחבת הפריסה על פי דרישה ומענה לאסטרטגיות הנדרשות לדור הבא של האפליקציות. הפתרון, שתוכנן במשותף על ידי שתי החברות, מקנה לאפליקציות יתרונות כמו הגנה רבת עוצמה נגד אסונות וגישה מיטבית לשירותי AWS. השירות מציע ארכיטקטורה וחוויה תפעולית זהה בענן ובחוות השרתים של הארגון, ומאפשר בכך לצוותי ה-IT להפיק באופן מידי ערך עסקי מהשימוש בו. הפלטפורמה נמכרת, מסופקת ונתמכת על ידי VMware וקהילת שותפיה.

VMware Cloud on AWS מציע מגוון של יכולות מתקדמות, ביניהן שירות ענן לשיקום מאסון (DRaaS), שמספק אבטחה לעומסי עבודה גדולים, תוך צמצום במורכבות ובעלויות שנדרשו עד עתה להבטחת ההמשכיות העסקית של יישומים קריטיים. שירות VMware Horizon 7 לסביבת הענן של VMware על גבי AWS מספק סביבת ענן היברידית עבור שולחנות עבודה וירטואליים ואפליקציות.

ז'אן-םפייר ברולארד, מנכ"ל VMware לאוזר EMEA. צילום: פלי הנמר

ז'אן-פייר ברולארד, מנכ"ל VMware לאזור EMEA. צילום: פלי הנמר

לדברי ז'אן-פייר ברולארד, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל VMware לאזור EMEA, "בפעם הראשונה אנחנו משיקים את השירות במספר אזורים ביחד. במקביל, אנחנו ממשיכים להטמיע חדשנות בדטה סנטרים ברחבי העולם. VMware Cloud on AWS הופך להיות הסביבה המועדפת על הלקוחות להגירת עומסי עבודה מבוססי VMware לענן. התמיכה של התעשייה בשירות היא חזקה מתמיד, עם יותר מ-200 שותפים שהוסמכו בתוך שישה חודשים לספק את הפתרון. אנחנו מספקים פתרון ענן היברידי חזק, שיתמוך בצרכים התובעניים ביותר של האפליקציות, ועם רמת האבטחה ויכולת ההרחבה שהם דורשים".

הכותב היה אורח החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים