ככה ייראה האמוג'י שלך

לא רק לסלבס: גוגל השיקה אפשרות ליצירת אמוג'י משלכם באמצעות צילום סלפי ושימוש בלימוד מכונה ● זמינה כעת בכל רחבי עולם, הן באנדרואיד והן ב-iOS

01/11/2018 11:32
אמוג'י. צילום אילוסטרציה: BigStock

אם תהיתם איך תראו בתור אימוג'י, כעת תוכלו לדעת – ובקלות: גוגל השיקה בימים אלו אפשרות ליצירת אמוג'י מותאם אישית בזמן אמת באמצעות שימוש במקלדת Gboard.

האפשרות זמינה כעת בכל רחבי עולם, הן במערכת אנדרואיד והן במערכת iOS.

על מנת ליצור אימוג'י אישי עליכם לפתוח את המקלדת של גוגל בווטסאפ, מסנג'ר, הודעת טקסט או כל פלטפורמת שיחות אחרת, ללחוץ על אפשרות הסטיקר ואז על המיני אייקון המופיע בתחתית מצד שמאל. פעולה זו תעביר אתכם ישירות לצילום סלפי, שיגובש מיידית לכדי אימוג'י.

 

 קימוג'י של קים קרדשיאן

קימוג'י של קים קרדשיאן

שימוש בטכנולוגיית לימוד מכונה

התהליך מתאפשר הודות לשימוש בטכנולוגיית לימוד מכונה באמצעותה נבחנים צבע העור, גוון השיער, צורת האף ואביזרים שונים כמו משקפיים או כובע באזור הפנים של המצולם, ובהתאם לכך נוצר אימוג'י.

טרנד האימוג'י האישי החל עוד בדצמבר 2015, אז השיקה קים קארדשיאן את האפליקציה קימוג'י, המאפשרת שליחה של אימוג'ים בדמותה, כחודש לאחר מכן הצטרף גם הזמר ג'סטין ביבר והשיק את אפליקציית Justmoji המציעה אימוג'ים בדמותו. באוגוסט 2016 השיקה גם אלן דג'נרס אפליקציה דומה בשם Exploji. .

בהמשך, מה שהיה עד אז נחלתם של הסלבס, הפך גם לנחלת הכלל כאשר ב-2016 הושקה Moojis הישראלית המציעה אפשרות דומה לזו שהשיקה בימים אלו גוגל, ליצירת אימוג'י בדמותכם.

נסו ותיהנו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים