תים תוכנה תשווק את מוצרי Source Defense בישראל

המיוצגת מספקת הגנה על אתרי אינטרנט מפני פריצות בקוד צד שלישי ● השלימה לאחרונה סבב גיוס של 10 מיליון דולר

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים. צילום: יח"צ

תים תוכנה – חטיבת התוכנה בקבוצת מלם תים, הודיעה כי היא מרחיבה בימים אלו את סל הפתרונות בתחום אבטחת המידע, ובמסגרת זו תפיץ ותיישם בישראל את פתרון Source Defense הישראלית, המתמחה בפיתוח טכנולוגיה למניעת פריצות בקוד צד שלישי לאתרי אינטרנט.

על פי הודעת החברה, Source Defense נוסדה בשנת 2016 והשלימה לאחרונה סבב גיוס של 10 מיליון דולר. היא פועלת באירופה ומרחיבה את פעילות הפיתוח שלה בישראל ובארצות הברית. בין לקוחותיה חברות הנכללות ברשימת ה- פורצ'ן 500.

בחברה אמרו עוד כי הפלטפורמה שפיתחה סורס דיפנס היא המוצר היחיד כיום שמסוגל לבלום בזמן אמת את הגל הנוכחי של מתקפות על אתרים המבוססות על קוד ג'אווה סקריפט צד שלישי וגורמות לנזקים רבים בהם: גניבת נתוני כרטיסי אשראי וגניבת מידע פרטי של גולשים.

אביטל גרושקובסקי, סמנכ"ל ושותף מייסד ב-Source Defense. צילום: יח"צ

אביטל גרושקובסקי, סמנכ"ל ושותף מייסד ב-Source Defense. צילום: יח"צ

מאפשרת לבעלי אתרים לזהות, לעקוב ולהגביל בזמן אמת קוד צד שלישי

עוד הוסיפו כי רוב האתרים בעולם משתמשים בקוד צד ג׳ שמעשיר את חווית המשתמש באתר ומאפשר להכניס יכולות מגוונות כגון: אנליטיקה, פרסומות, שיפור חווית הגולש ועוד. הבעיה היא שלאתר אין שום גישה לקוד שמתבצע על הדפדפן של הגולש ואין היום דרך להגביל אותו. לכן בשנים האחרונות רואים יותר ויותר מתקפות על ספקי קוד צד ג’ ומתוכם, אל האתרים בהם הם מוטמעים.

המערכת של Source Defense, הפועלת כשירות בענן או ב-Web במודל Saas, מאפשרת לבעלי אתרים לזהות, לעקוב ולהגביל בזמן אמת קוד צד שלישי המותקן באתר או רץ בתוכו. כך הם יכולים להגן על עצמם ועל הגולשים שלהם מפני פריצות, שגיאות והאטות שעשויות להיגרם כתוצאה משימוש באותם קודים, לשפר את רמת האבטחה באתר ולמנוע גישה של חברות והאקרים למידע על הגולש, לגנוב מידע מהאתר, לשנות את חוויית המשתמש ועוד.

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים, אמרה כי "אתרי אינטרנט הם קו החזית של הכלכלה העולמית. זו הסיבה שהם הופכים למטרה העיקרית למתקפות מצד גורמים זדוניים, כשמסתבר ש- 85% מתוך הפריצות לאתרים בשנים האחרונות התבצעו מתוך קוד צד שלישי. בניגוד לפתרונות אחרים המאתרים פריצות לאחר שהן קרו, הפתרון של סורס דיפנס הינו פרואקטיבי, הפועל בזמן אמת באופן רציף, מפקח על גישתם של ספקי השירות לאתר ואוכף מדיניות אבטחה שמונעת את הפעילות הזדונית עוד לפני שהחלה".

אביטל גרושקובסקי, סמנכ"ל ושותף מייסד ב-Source Defense, אמר כי "על מנת להעמיק את מעורבותנו בשוק הישראלי, בחרנו בתים תוכנה כנציגתנו, לאור ניסיונה והידע הרב שלה בהחדרת פתרונות מתקדמים לשוק הישראלי בכלל ובתחום אבטחת מידע בפרט. אנו מאמינים כי היותה חלק מחברת האינטגרציה המובילה בישראל, התמחותה וניסיונה בהובלת פרויקטים משמעותיים בעולמות הסקיוריטי והדיגיטל ויכולותיה הטכניות הגבוהות, כמו גם היכרותה המעמיקה עם השוק הישראלי, כנציגה בלעדית בישראל של פתרונות מובילים בתחום, יאפשרו לנו להצליח יחד בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים