פורטינט קנתה חברה סקוטית המספקת ניתוח איומים מבוסס ענן

ZoneFox מאדינבורו משתמשת בלמידת מכונה כדי לאתר איומים פנים ארגוניים ולהגן מפניהם ● סכום הרכישה לא נמסר, אולם דיווח ל-SEC מעלה שפורטינט שילמה סכום ראשוני של 18 מיליון דולר

קן קסי, מנכ''ל, יו"ר ומייסד פורטינט.

עוד רכישה בענן: היום (ד') נודע שצ'ק פוינט רכשה את חברת אבטחת תשתיות הענן הישראלית DOME9. אלא שאתמול הייתה זו ענקית אבטחת מידע אחרת, פורטינט, שביצעה רכישה של חברה בתחום. מדובר ב-ZoneFox הסקוטית, שמספקת ניתוח איומים מבוסס ענן. החברות לא מסרו את סכום הרכישה אולם על פי דיווחים שמסרה ל-SEC האמריקני, פורטינט שילמה עבור העסקה סכום ראשוני של 18 מיליון דולר.

ZoneFox, שהמטה שלה נמצא באדינבורו, מספקת יכולות איתור ותגובה לאיומים המבוססות על למידת מכונה, במטרה להגן על ארגונים מפני איומים פנימיים. הטכנולוגיה שלה מספקת נראות של נקודות הקצה, זרם הנתונים והתנהגות המשתמשים, בין אם ברשת או מחוצה לה; זיקוק של מיליארדי אירועים ביום והפיכתם ללידים איכותיים, שנועדו לחשוף שטחים מתים ולהתריע בפני משתמשים אודות פעילויות חשודות; ארכיטקטורה מבוססת ענן שלוכדת נתונים מהותיים מחמישה גורמי ליבה: משתמשים, התקנים, משאבים, תהליכים והתנהגות, במטרה לנתח ולקבוע מדיניות בקלות; הקלטת ציר זמן פורנזי מלאה של מידע יחד עם ממשק חיפוש פשוט, שמסייע לאנליסטים לקבוע במהירות מהן הפעולות הדרושות כדי להגביר את יציבת האבטחה של הארגון; תוכנת קליינט עם הגדרות מינימליות, שלפי החברה יכולה לתמוך ביותר מ-10,000 סוכנים מבלי לאבד ביצועים; ותמיכה ב-GDPR ,ISO 27001 ,HIPAA ו-PCI DSS, עם מדיניות Ready-to-go.

שילוב הטכנולוגיה של ZoneFox ישלים את פתרון אבטחת נקודת הקצה FortiClient של פורטינט, יספק יכולות איתור ותגובת נקודת קצה וירחיב את פתרון ה-FortiSIEM עם מאפייני אנליטיקת התנהגות משתמש באתרים מקומיים ובענן – אומרים בחברה.

ד"ר ג'יימי גרייבס, מנכ"ל ומייסד ZoneFox, אמר כי "שילוב הפתרון שלנו עם מארג האבטחה של פורטינט יאפשר לנו להרחיב את הגישה ולהגיע לספקטרום רחב של פתרונות פורטינט וצד ג', כדי לפתור את האתגרים הקשים ביותר בתחום אבטחת הרשת".

קן קסי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל פורטינט, ציין ש-"ארגוני אנטרפרייז חווים עלייה דרמתית במספר נקודות הקצה והמשתמשים בעלי הגישה לנתונים ולמשאבי ענן – דבר שמגביר את הצורך להגן עליהם מפני איומים פנים ארגוניים. לפי דו"ח של ורייזון שחקר פרצות נתונים, 30% מהפרצות מערבות גורמים פנימיים הנוהגים ברשלנות או בזדון. שילוב הטכנולוגיות של ZoneFox ושלנו מאפשר לנו לספק גישה משולבת להגנה מפני איומים פנימיים, העלמת השטחים המתים והגנה על שטח התקיפה המתרחב ללא הרף בעזרת אוטומציה ולמידת מכונה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים