ווי אנקור תשווק את מוצרי האבטחה של Okta בישראל

המוצרים של Okta מאפשרים ניהול מאובטח של הזהויות לכל המשתמשים, לכל מכשיר ולכל אפליקציה ארגונית ● הם נועדו לסייע לארגוני IT שעוברים טרנספורמציה דיגיטלית

גון קמני, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר בווי אנקור. צילום: יניב פאר

חטיבת אבטחת המידע והסייבר של ווי אנקור תשווק בישראל את המוצרים של Okta, שמספקת פלטפורמה אחידה מבוססת ענן לניהול הזהויות ולאימות המשתמשים בארגון. זאת, לאחר שחתמה על הסכם עם UniCloud – כך הודיעה החברה היום (ד').

המוצרים של Okta מאפשרים ניהול מאובטח של הזהויות לכל המשתמשים, לכל מכשיר ולכל אפליקציה ארגונית. הם נועדו לסייע לארגוני IT שעוברים טרנספורמציה דיגיטלית, על ידי הנגשת המערכות הארגוניות בענן ובתוך הארגון לכלל הקהלים שאתם הוא עובד: עובדי החברה, לקוחות, שותפים וספקים. הפתרון עושה זאת תוך שימוש בתשתית אחת אחודה לכל האפליקציות ותשתיות המחשוב.

גון קמני, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר בווי אנקור, אמר כי "עם התפתחות המעבר לענן, נושא ניהול הזהויות בארגון מהווה אתגר הן לאנשי ה-IT ואבטחת המידע והן לגורמים העסקיים. מערכת Okta היא נוחה לשימוש ופשוטה להטמעה, ומאפשרת ביצוע פרויקטים מהירים. יכולות המערכת מאפשרות ללקוחות מכל הסוגים – החל בחברות סטארט-אפ ובהן 15 עובדים המבצעים את כל פעילותם בענן ועד לארגוני ענק עם אלפי עובדים, שצורכים שירותים ספציפיים כשירות ענן, לנהל בצורה יעילה את בקרת הגישה למשאבים ולשירותים השונים".

לדברי אריה גליקמן, מנכ"ל Unicloud, "אנחנו בטוחים שבעזרת המקצועיות והניסיון של ווי אנקור נגיע למגוון רחב יותר של ארגונים, בעיקר בשווקי האנטרפרייז והביניים".

שריג צור, מנכ"ל ווי-אנקור, ציין ש-"המעבר לענן מייצר אתגרי אבטחת מידע חדשים לארגון. אנחנו צופים מעבר מסיבי של שירותים לעננים שיחייבו שימוש במוצרי OKTA".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים