ה-Pixel 3: מספר המכשירים עולה – ואיתו מספר הדיווחים על בעיות

עוד ועוד תקלות מתגלות במכשיר החדש של גוגל ● הבעיה האחרונה עליה דווחו צרכנים: המכשיר אינו מסוגל לתמרן בין יותר מכמה אפליקציות בודדות בו בזמן

Pixel 3 של גוגל. צילום: יח"צ

מסתבר שסמארטפוני ה-Pixel 3 החדשים שהשיקה גוגל רק באחרונה אינם חפים מבעיות. ככל שמגיעים יותר מכשירים לידי הצרכנים, מתרבים הדיווחים על תקלות שונות.

אחד הדיווחים האחרונים הוא על כך שה-Pixel 3 אינו מסוגל לתמרן בין יותר מכמה אפליקציות בודדות בו בזמן. למעשה, בזמן צילום של תמונה מפסיקה אפליקציית ספוטיפיי לפעול ברקע, ובדיקות נוספות מראות שתפעול של שלוש-ארבע אפליקציות בו זמנית זולל חלק נכבד מזיכרון ה-RAM במכשיר וגורם להפסקת הפעולה של אפליקציות.

ידיעות נוספות בנוגע לבעיות בניהול הזיכרון החלו להופיע ברחבי הרשת אפילו לפני ההשקה הרשמית, ודיווחו גם על בעיות ביישומי המוזיקה והפודקאסט, שמפסיקים לפעול בפתאומיות תוך כדי השמעה. דיווחים על תקלות דומות הופיעו גם בטוויטר, ב-Reddit וב-Android Police.

הודעה כי האפליקציה תיטען שוב בהפעלה הבאה

ב-Android Police פורסמה השוואה שנעשתה בין הפיקסל 3 למכשיר OnePlus 6, שהראתה, כי מעבר בין אפליקציות כרום, Google Plus וטוויטר גרם לאפליקציית הכרום להתרוקן מזיכרון ב-Pixel 3, ולהציג הודעה כי האפליקציה תיטען שוב בהפעלה הבאה. זאת, לעומת ה-OnePlus 6, שלא הציג כל בעיה גם בתפעול מספר כפול של אפליקציות.

בעוד שהתקלות הללו נראות כבעיה הקשורה לניהול הזיכרון, עדיין לא ברור האם הן תוצאה של באג נסתר הקשור לניהול אפליקציות הפועלות ברקע בגרסת האנדרואיד המותקנת ב-Pixel 3, שניתן לתקנה באמצעות עדכון, או שמא הן תוצאה ישירה של החלטתה של גוגל להשיק את המכשירים עם זיכרון RAM של 4 גיגה-בייט בלבד – בייחוד בהתחשב בכך שמרבית מכשירי הדגל החדשים כוללים זיכרון גדול יותר.

גוגל בינתיים לא הגיבה לידיעות הללו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים