תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » מה החלק של Harman ישראל במכוניות מרצדס-בנץ A-Class החדשות?

מה החלק של Harman ישראל במכוניות מרצדס-בנץ A-Class החדשות?

בעקבות ההשקה שנערכה השבוע: בדור החדש של מכוניות החברה - ה-A Class - משולבת כחלק ממערכות האינפוטיינמנט ומחוויית הנהג, מערכת ניווט שמציגה הכוונה בכביש ומתוגברת במציאות רבודה ● את הטכנולוגיה שמאחוריה פיתח צוות HARMAN ישראל

מאת 9 באוקטובר 2018, 14:15 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

תאגיד הרכב הגרמני דיימלר, יצרן מכוניות מרצדס, חבר ל-HARMAN, חברה-בת בבעלות מלאה של סמסונג – המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם – כדי שתסייע לו להגדיר מחדש את קו מכוניות הבסיס העכשווי של החברה, תוך ציודן ב׳חוויית לקוח׳ המשדרת יוקרה. אחד הפתרונות, שהוצג באירוע ההשקה שהתקיים בהרצליה, הוא מערכת ה-M-BUX – שילוב ראשון מסוגו בתעשיית הרכב, של ניווט העושה שימוש במציאות רבודה. בדור החדש של מכוניות מרצדס-בנץ A-Class, וכחלק ממערכות האינפוטיינמנט ומחוויית הנהג, משולבת מערכת ניווט המציגה הכוונה בכביש, המתוגברת ב-VR ובממשק משתמש התואם לעידן הדיגיטלי.

המהלך לשילוב הטכנולוגיה החדשה מסתייע כיום במאות עובדים של HARMAN ברחבי העולם ואת הטכנולוגיה שמאחורי אפליקציית המציאות הרבודה פיתח צוות HARMAN ישראל. הצוות מתמחה בטכנולוגיות ראייה ממוחשבת ולמידה עמוקה, שמאפשרות להציג לנהג מידע רלוונטי בזמן אמת ממערכות הניווט והבטיחות של הרכב ולייצר תחושת ביטחון אצל הנהגים במצבי נהיגה סמי-אוטונומיים, על ידי כך שיאפשרו לנהג לראות כיצד מבין מחשב הרכב את סביבתו.

הצוות הטכנולוגי שפיתח את המוצר מתמקד כיום בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בעבור רכבים אוטונומיים.

אוהד עקיבא, מ-HARMAN ישראל מדגים את המערכת של החברה ששולבה במכוניות מרצדס החדישות. צילום: פלי הנמר

אוהד עקיבא, מ-HARMAN ישראל מדגים את המערכת של החברה ששולבה במכוניות מרצדס החדישות. צילום: פלי הנמר

לדברי אוהד עקיבא, דירקטור עיבוד תמונה ב-HARMAN, במצב של נהיגה עצמית, מפת הניווט המוכרת של היום, מפנה מקום למערכת שמראה לנהג מה המכונית עומדת לעשות: לבצע פנייה, להאיץ, לעצור וכדומה. חוויית הניווט האינטואיטיבית מוצגת על מסך האינפוטיינמנט המובנה של המכונית – בזמן אמת – ונותנת לנוסעים תחושה של שליטה, למרות היכולות האוטונומיות של המכונית.

"הפתרון אינו בלעדי לרכבים אוטונומיים והוא יכול אף לסייע לנהגים לחוות מפות 'חיות' ולהשתלב במערכות סיוע לנהג, דוגמת התראות על יציאה מהנתיב, או התראה על נקודות מתות במראה", אומר עקיבא. "מעבר לכך, אנחנו שמחים להיות חלק משוק הרכב ההולך ומתהווה בישראל ומתכננים, כ-HARMAN ישראל, להיות גורם מקשר מהותי בין הסטרט-אפים הקטנים לתעשיית הרכב העולמית, באמצעות הקשרים של HARMAN וסמסונג".

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים. שירותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים.

בישראל רכשה HARMAN בעבר ושילבה בפעילותה שלוש חברות סטארט-אפ: iOnRoad, מתחום ההתרעות בדרך, Red Bend, שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן, וחברת הגנת הסייבר לרכב, TowerSec. את HARMAN ישראל מנהל אורן בצלאלי.

מה החלק של Harman ישראל במכוניות מרצדס-בנץ A-Class החדשות? Reviewed by on . תאגיד הרכב הגרמני דיימלר, יצרן מכוניות מרצדס, חבר ל-HARMAN, חברה-בת בבעלות מלאה של סמסונג - המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכ תאגיד הרכב הגרמני דיימלר, יצרן מכוניות מרצדס, חבר ל-HARMAN, חברה-בת בבעלות מלאה של סמסונג - המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכ Rating: 0

הגיבו