עותניאל אפק, מנהל מחלקת מודיעין וטכנולוגיה ברשות ני"ע – פורש

אפק עבד במשך 16 שנים ברשות ניירות ערך וסייע טכנולוגית לחקירות הגדולות שלה, בהן פרשות בזק-אלוביץ' ואיי.די.בי ● בכירים במחלקה ימלאו את תפקידו עד שימונה מחליף קבוע

עותניאל אפק, המנהל הפורש של מחלקת מודיעין וטכנולוגיה ברשות לניירות ערך. צילום: גיא אסיאג

עותניאל אפק, מנהל מחלקת מודיעין וטכנולוגיה ברשות לניירות ערך, הודיע על החלטתו לפרוש מתפקידו לאחר 16 שנות עבודה – כך מסרה הרשות היום (ב'). לאנשים ומחשבים נודע שהוא יפרוש בקרוב מאוד ועד שימונה לו מחליף, תפקידו ימולא על ידי גורמים בכירים במחלקה.

אפק מילא שורה של תפקידים בכירים ברשות, והיה שותף לעיצוב יכולות האכיפה שלה ולגיבוש אופן פעילותה. ברשות מציינים כי הוא היה שותף מרכזי בתיקי האכיפה הפלילית והמנהלית הרלוונטיים שהיא הובילה, לרבות פרשיות בזק-אלוביץ', איי.די.בי, פסגות, BGI ומנופים.

יו"רית רשות ניירות ערך, ענת גואטה, אמרה כי "אפק ביצע שירות מקצועי ומסור לאורך השנים למען ציבור המשקיעים ושוק ההון. הוא עתיר זכויות בקידום ובפיתוח היכולות המודיעיניות והטכנולוגיות של מחלקת החקירות, שהיוו אבן דרך משמעותית בעיצוב דמותו של שוק ההון ככלל ורשות ניירות ערך בפרט".

לדברי אפק, "אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק, לאחר שעמדתי בכל המטרות המקצועיות שהצבתי לעצמי, ובכלל זה בהפיכת מחלקת החקירות, המודיעין ובקרת המסחר לחוד החנית של גופי החקירות בישראל ולגוף החקירות המתקדם ביותר בתחום הטכנולוגי. אין לי ספק שהתשתית שהנחנו תשמש את רשות ניירות ערך עוד שנים ארוכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים