הנמר מסייר בכנס העולמי של היטאצ'י ונטרה – חלק ה'

הכרזות על שיתופי פעולה הן בין הדברים הבולטים והמעניינים בכנסים ● כך גם ההכרזה על שיתוף הפעולה בין היטאצ'י ונטרה ל-Arrow בתחום האינטרנט של הדברים לערים חכמות, שנערכה בכנס Next 18

08/10/2018 11:27
Arrow מציגה בתערוכה בכנס את שיתוף הפעולה עם היטאצ'י ונטרה בתחום הערים החכמות. צילום: פלי הנמר

אחד הדברים שקורים מדי פעם בפעם בכנסים ומושכים את העין ואת האוזן הוא הכרזות על שיתופי פעולה. אם מדובר בכנס כללי, הכוונה היא לשיתוף פעולה בין שתיים מהחברות המשתתפות בו, ואם בכנס של חברה מסוימת – בינה לבין חברה אחרת.

כך היה גם ב-Next 2018, הכנס העולמי השנתי של היטאצ'י ונטרה, שהתקיים באחרונה בסן דייגו שבקליפורניה. במהלך האירוע הוכרז על שיתוף פעולה בינה לבין Arrow Electronics. במקרה הזה לא מדובר על שיתוף פעולה ראשון בין שתי החברות, כי אם על העמקת השותפות ארוכת השנים שקיימת ביניהן.

יחד, החברות ירחיבו את מאמציהן המשותפים, הכוללים כיום אחסון ברמה הגבוהה ביותר, ויכללו פיתוח ומכירה של פתרונות מקצה לקצה חדשים ומוכחים, שמונעים על ידי תשתית, אנליטיקה, יישומי אינטרנט של הדברים, פתרונות ורטיקליים, רשת וחיבוריות, נקודות כניסה, חיישנים וטכנולוגיות קצה של שתיהן, יחד עם שותפים נוספים באקו-סיסטם.

Arrow פרשה חסות פלטינום לכנס, כשותפה ראשית בתחום האינטרנט של הדברים לערים חכמות. צילום: פלי הנמר

Arrow פרשה חסות פלטינום לכנס, כשותפה ראשית בתחום האינטרנט של הדברים לערים חכמות. צילום: פלי הנמר

לפי Bain & Company, השימוש הפוטנציאלי באינטרנט של הדברים – התקנים מוטמעים וצרכניים, רשת באמצעות דטה סנטרים, אנליטיקה ושילוב בין מערכות – יגיע ל-520 מיליארד דולר עד 2021. הפתרון החדש של Arrow, שצפוי להגיע לשוק עד סוף השנה הנוכחית, הוא בתחומי התחבורה והשמירה על ביטחון הציבור. הוא יתמקד בהזדמנויות בשוק הערים החכמות, שעומדות על סך של יותר מ-158 מיליארד דולר. הפתרון כולל יכולות חומרה, תוכנה, יישומי ענן ושירותים, שיכולים להפוך לבסיס של עיר חכמה דינמית וסקלבילית.

במליאת הפתיחה מוצגת השותפות בין היטאצ'י ונטרה ל-Arrow בתחום האינטרנט של הדברים לערים חכמות. צילום: פלי הנמר

במליאת הפתיחה מוצגת השותפות בין היטאצ'י ונטרה ל-Arrow בתחום האינטרנט של הדברים לערים חכמות. צילום: פלי הנמר

הווארד גולדברג, סגן נשיא בכיר לשיווק גלובלי ופיתוח עסקי ב-Arrow, אמר כי "אנחנו מציעים פלטפורמות אינטרנט של הדברים חדשניות, מסוג חיישן לקצה או קצה לליבה, ופתרונות שיכולים לספק ערך ותובנות מתקדמות, המתקבלות מניהול ובקרת נתונים. העבודה שלנו עם היטאצ'י ונטרה מהווה שיקוף של הקו האסטרטגי המשותף של שתי החברות, ושל המחויבות לספק את הטכנולוגיות והפתרונות שיכולים להאיץ טרנספורמציה ולסייע ללקוחותינו ברחבי העולם לממש את הכוח הטמון בנתונים שלהם".

מייק וולקי, סגן נשיא בכיר לבריתות ושותפים אסטרטגיים בהיטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

מייק וולקי, סגן נשיא בכיר לבריתות ושותפים אסטרטגיים בהיטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

מייק וולקי, סגן נשיא בכיר לבריתות ושותפים אסטרטגיים בהיטאצ'י ונטרה, ציין: "במהלך 20 השנים האחרונות, Arrow הייתה שותפה משמעותית לצמיחה ולהצלחה שלנו. כעת, כאשר התעשייה עוברת שינויים וצצות מגמות ודרישות חדשות, אנחנו מרחיבים את שיתוף הפעולה בינינו כדי להתמודד עם דרישות חדשות מצד הלקוחות בתחומי הערים החכמות, התחבורה, הייצור החכם ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים