הנמר מסייר בכנס של היטאצ'י ונטרה – חלק ד'

הפעם לומד הנמר כיצד היטאצ'י ונטרה מסייעת ללקוחות לפקח ולהגן על נתונים בסביבות מרובות העננים

07/10/2018 11:55
הרבה משתתפים, הרבה חדשנות. Next 2018 - הכנס השנתי של היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

המסע שלנו, או יותר נכון שלי ובאמצעותי גם שלכם, בכנס Next 2018 של היטאצ'י ונטרה, שנערך באחרונה בסן דייגו שבקליפורניה, ממשיך. אחרי שדנו בהתפתחויות הטכנולוגיות ובחלק מהפתרונות שהציגה החברה במהלך השנה הראשונה לפעילותה, הפעם אני מקדיש את הטור לעדכונים הטכנולוגיים שהיא הציגה בפורטפוליו מוצרי התוכן שלה HCP.

העדכונים האלה מרחיבים את הפיקוח על הנתונים, מבצעים אופטימיזציית ענן והופכים את שירותי הקבצים למודרניים. המטרה היא לסייע לארגונים לפקח ולהגן על הנתונים שלהם בסביבות מרובות ענן מורכבות. שיפורים אלה בפורטפוליו ה-HCP, אומרים בחברה, עוזרים לספק תוצאות עסקיות על ידי מקסום כוח הנתונים בכל מקום שהם נמצאים בו – החל מהדטה סנטר, עבור לענן ועד לנקודת הקצה. כך הם מקדמים את הארגונים בנוף העסקי, הדיגיטלי ומבוסס הנתונים של ימינו.

ארגון ממוצע משתמש בחמישה עננים שונים באותה נקודת זמן. צילום: פלי הנמר

ארגון ממוצע משתמש בחמישה עננים שונים באותה נקודת זמן. צילום: פלי הנמר

ארגונים מבינים כיום כי נתונים הם הגורם המשמעותי הנחוץ לצמיחה ולחדשנות. HCP היא פלטפורמת אחסון מבוסס אובייקטים שמנהלת נתונים בצורה חכמה ומתייחסת אליהם כנכס עסקי חשוב. ככזה, היא מפקחת עליהם באמצעות אבטחה משולבת, במטרה להפחית את סיכוני אי התאימות. העדכונים החדשים מרחיבים את יכולות פורטפוליו ה-HCP כדי לסייע ללקוחות לשפר את היעילות העסקית על ידי זמינות המידע למשתמשים יחד עם אבטחה מחוזקת, פיקוח על נתונים וסיוע בהפחתת עלויות על פני סביבות ענן פרטי וסביבות מרובות עננים.

אמיטה פוטניס, מנהלת מחקר, מערכות קבצים ואחסון מבוסס אובייקטים ב-IDC, אמרה כי "ההשקעה המתמשכת והחדשנות של היטאצ'י ונטרה מיקמו את פורטפוליו ה-HCP שלה בעמדת מובילות בשוק האחסון מבוסס האובייקטים. לפי המחקר שלנו, 56% מהנשאלים מתכננים להשתמש בפלטפורמות של ענן פרטי או מולטי קלאוד בשנה וחצי הקרובה. עדכוני התוכנה האחרונים של היטאצ'י ונטרה מספקים ללקוחות את היכולת לשלוט על האחסון, האבטחה, הבקרה והגישה לנתונים שלהם על פני עומסי עבודה, פלטפורמות אחסון מקומיות ופריסות של עננים ציבוריים רבים".

כל סוגי הנתונים בארגון והמופעים שלהם מהקצה ועד המולקיקלאוד לאחסון מתקדם באובקייטים. צילום: פלי הנמר

כל סוגי הנתונים בארגון והמופעים שלהם מהקצה ועד המולקיקלאוד לאחסון מתקדם באובקייטים. צילום: פלי הנמר

HCP היא פלטפורמת אחסון אובייקטים חכמה, המבוססת על מאפייני תאימות עוצמתיים, סיווג מבוסס מטה דטה, אינדוקס וחיפוש תוכן מלא, המתוכננים עבור עלויות תאימות נמוכות הקשורות לרגולציות המשתנות, כמו ה-GDPR. הפלטפורמה הופכת את הנתונים הרגישים לחסינים באמצעות יכולות הפיקוח החדשות, ובכלל זה אכיפת תאימות בענן הציבורי, שיפורי שימור, שכפול לפני הארגון בשורות והגנה נגד סיכוני אבטחת סייבר.

עוד יצוין כי HCP מספקת אחסון אובייקט ענן, ביצועים וסקלביליות בעלות מיטבית, כך שארגונים יכולים לאחד יישומים רבים של עומסי עבודה לפלטפורמה אחת. הדבר מאפשר ללקוחות לרכז את הנתונים שלהם, לערוך ספירת מלאי ולקבוע את המיקום המתאים ביותר לאחסון הנתונים בהתבסס על עלות, רגישות או ערך – בין אם מדובר באתר מקומי, בענן או שניהם יחד. הפלטפורמה יכולה להביא לירידה של יותר מ-60% בעלויות האחסון בתוך חמש שנים, בהשוואה לשימוש בענן ציבורי בלבד. החידושים האחרונים כוללים תאימות ענן משופרת, אפשרויות פריסה גמישות ופיקוח ביצועים משופר.

כך היטאצ'י ונטרה רואה את המוניטיזציה של הנתונים בארגון ש- HCP כפלטפורמת אחסון אובייקט חכמה היא חלק ממנה. צילום: פלי הנמר

כך היטאצ'י ונטרה רואה את המוניטיזציה של הנתונים בארגון ש- HCP כפלטפורמת אחסון אובייקט חכמה היא חלק ממנה. צילום: פלי הנמר

כמו כן, העדכונים שהוצגו ל-HCP Anywhere מרחיבים את הגבולות של מקום העבודה הדיגיטלי כדי לספק שירותי קבצים מבוססי סנכרון בנקודות הקצה. HCP Anywhere מאפשרת לארגונים להחליף את שרתי הקבצים המסורתיים באחסון קבצים בענן או ספריות ענן ביתיות. הפתרון מרחיב את שירותי שיתוף קבצי הנתונים מהבסיס של הדטה סנטר לסניפים משרדיים מרוחקים ואל המכשירים של משתמש הקצה. הדבר משפר את שיתוף הפעולה והפרודוקטיביות, ומגביר את הגנת הנתונים כנגד כשל של התקן, טעות משתמש והתקפות סייבר מסוג תוכנות כופר. הגרסה החדשה כוללת את השיפורים הבאים: שירותי קבצי ענן, תאימות עם Windows והגנה על קבצי נתונים.

אלי משה, מנכ"ל הסניף הישראלי של היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

אלי משה, מנכ"ל הסניף הישראלי של היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

אלי משה, מנכ"ל הסניף הישראלי של היטאצ'י ונטרה, אמר כי "החידושים האחרונים בפורטפוליו ה-HCP של היטאצ'י מאפשרים ללקוחות לפקח ולהגן על הנתונים שלהם בצורה טובה יותר בסביבת המולטי קלאוד ובו בזמן לעזור להאיץ את הפרודוקטיביות, החל מהדטה סנטר ועד לקצה. ככל שדרישות הענן, הפיקוח ונגישות הנתונים של הארגונים ממשיכות להתפתח במהירות, HCP מספקת פלטפורמת אחסון ענן מותאמת, סקלבילית וחסכונית, המסייעת לעסקים לארגן את הנתונים שלהם, לחלץ תובנות ולשתף אותן בצורה בטוחה עם כוח העבודה הפזור ברחבי העולם, וכל זאת באמצעות נקודת נראות ובקרה אחת".

הכותב היה אורח החברה בכנס.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים