חברת הקריפטו הישראלית Kzen ביצעה גיוס בדולרים

החברה, שמפתחת ארנק מאובטח למטבעות דיגיטליים, גייסה ארבעה מיליון דולר בסבב Seed, שהובל על ידי הקרן החדשה של בנסון אאוק ונצ'רס ישראל

רוברט כהן, המייסד והמנהל של קרן בנסון אאוק ונצ'רס ישראל וחבר בדירקטוריון Kzen Networks. צילום: איה זאבי

Kzen Networks הישראלית – חברה שמפתחת ארנק קריפטו מאובטח – ביצעה גיוס בשיטה הישנה, קרי: בדולרים. קרן בנסון אאוק ונצ'רס ישראל הודיעה אתמול (ד') כי הובילה סבב גיוס ראשוני בחברה, שהסכום הכולל שלו עמד על ארבעה מיליון דולר. בנוסף, רוברט כהן, המייסד והמנהל של הקרן, יצטרף לדירקטוריון החברה.

KZen מפתחת מוצר שלדבריה "יספק שקט נפשי לחוויית הארנק הדיגיטלי, מבלי להכריח את המשתמש להתפשר על נוחות או ביטחון". היא זכתה בעבר במענקי מו"פ מפרויקטי בלוקצ'יין כמו Zilliqa ו-Tezos.

בנסון אאוק הוקמה ב-1989 כבנק השקעות, שמהר מאוד הפך להיות בנק ההשקעות המוביל בצ'כוסלובקיה, עם גיוסים של יותר מחמישה מיליארד דולר. מאז 2001 הקים הבנק שלוש קרנות, שהשקיעו בחברות טכנולוגיות בארצות הברית, צ'כיה, סלובקיה וישראל. הקרן החדשה של בנסון אאוק, שההשקעה ב-Kzen היא הראשונה שלה, מתמקדת בחברות שמפתחות טכנולוגיות שמתאימות לבלוקצ'יין, קרי – מטבעות וירטואליים.

את הסבב הובילה הקרן באמצעות קונסורציום הכולל את סמסונג ואלרון, לצד משקיעים נוספים שפעילים בבלוקצ'יין ובמטבעות קריפטו, כמו FJLabs ,Collider VC ו-BlockNation.

כהן אמר כי "האבטחה של ארנקי מטבעות הקריפטו מהווה בעיה משמעותית, משום שהפתרונות הקיימים מאלצים את הצרכן לבחור בין חוויית משתמש לפתרונות האבטחה הטובים מסוגם. ביצענו את ההשקעה כי אנחנו מאמינים שהצוות של Kzen מכיל את מערך הכישורים הדרוש כדי להתמודד עם ההזדמנות האדירה בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים