"יוזמות – הדרך לגוון את שגרת העבודה ולספק ערך מקסימלי לארגון"

"אחרי החגים" כבר כאן ומדור אנשי הסטארט-אפים חוזר ● והפעם: רועי בניטה, QA Engineer בחברת קוד אואזיס

רועי בניטה, QA Engineer בחברת קוד אואזיס. צילום: דני ברנשטיין

מה ייחודי ומעניין בשירות או במוצר שלכם?
"חברת קוד אואזיס היא בית תוכנה שמשלב טכנולוגיה ודיגיטל כבר 14 שנה. הלקוחות והפרויקטים שאנו מבצעים בעולם התוכנה מאוד מגוונים וזה מאפשר למידה של המון טכנולוגיות ואופן השימוש בהן בתעשיות שונות. בין לקוחות החברה Wix, Gett, Super-Pharm, AIG, ישראכרט ועוד".

תפקידים קודמים:
"בגיל 15 הקמתי את פורום Kooli שריכז את כל המידע על מסיבות ואירועים באזור המרכז וגם תמונות מהאירועים, במקביל הייתי שחקן כדורגל בנבחרת ישראל הצעירה. אחרי השירות הצבאי סיימתי קורס QA והשתלבתי בחברת סטארט-אפ בה הקמתי את מערך הבדיקות השלם – אוטומציה, ניהול בדיקות ידניות, בדיקות עומסים ועוד. בקוד אואזיס אני ממלא תפקיד מטריציוני ועובד מול מרבית הפרויקטים בחברה – אתגר עצום והזדמנות אדירה ללמוד".

יזמות בשבילי היא:
"דרך חיים. תמיד היה לי "קוצים בישבן" ודחף להשפיע וקיום יוזמות היא הדרך שלי לגוון את שגרת העבודה ועל הדרך לספק ערך מקסימלי לארגון".

מה תמליץ לעובדים מתחילים בתעשיית החדשנות הישראלית?
"לבצע פרויקטים אישיים כבר בשלב הלימודים ובצבא, לבצע קורסים רלוונטיים שזמינים באינטרנט, להרחיב את קהל החברים שעובדים בתעשייה ולשמור על אופטימיות".

התכונה שכל סטארטאפיסט ויזם צריך
"התמדה. מיזם קם ונופל לפי החלטת היזמים. הדרך קשה ומרובת חוסר וודאות, אבל התמדה ולמידה מטעויות מובילה לקבלת החלטות חכמות יותר לאורך זמן ומגדילה את הסיכוי להצלחה".

השעה האהובה עליך במהלך היום ולמה?
"6:30 בבוקר – מתחיל את הבוקר בסיבוב עם הכלב ומסדר את המחשבות והמשימות לאותו יום. זה ממש כיף לפתוח את הבוקר עם חיוך ולכלבים יש יכולת לעשות לך את זה. גם ב-6:30 בבוקר".

תחביבים, פעילויות מחוץ לעבודה:
"מפיק מוזיקה אלקטרונית, שחקן פיפ"א מקצועי בפלייסטיישן (מקום 3 בישראל), פריזבי בחוף ולמידת טכנולוגיות חדשות".

פרגון למתחרה:
"אמנם לא מתחרה אך אחת החברות והמוצרים האהובים עליי – Moovit. כבר שכחתי איך אמורים להגיע ממקום למקום בלי האפליקציה המדהימה שלהם. בתור מהנדס בדיקות משועמם, יוצא לי לבצע Queries מאתגרים על האלגוריתם שלהם, ולשמחתי המענה מיטבי".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Ariel

    תפקידו של האיש בדיקות לא לא פחות חשוב ממפתח בחברה, מה קורה כשהלקוח מקבל מוצר עם באגים? כמה זה מעקב את החברה ולא לדבר על חוסר הנעימות שנוצר, כל מי שמעוניין להתעמק עם עולם הQA מוזמן לצפות בווידאו על עולם הבדיקות תוכנה, ומה תפקידו של בודק תוכנה בחברה, וכמה זה חשוב! https://www.youtube.com/watch?v=EnK2PUvPtJ4&t=1s

אירועים קרובים