רכבת ישראל מטמיעה מערכת לשיפור ביצועים של Incentives Solutions

הטמעת המערכת כוללת הקמה של עשרות שיטות שכר עידוד, ממשקים, אוטומציה מלאה לתהליכי חישוב הפרמיות ושכר העידוד, והפקת דו''חות ● עם סיום הטמעתה תחשב המערכת את שכר העידוד של העובדים

יהושע פורמן, מנהל אגף מערכות מידע ברכבת ישראל. צילום: ליאת מנדל

רכבת ישראל מטמיעה פתרון של Incentives Solutions הישראלית לניהול ומחשוב שכר עידוד. הפרויקט החל לפני כחצי שנה, וצפוי להסתיים בתחילת 2019. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

הפרויקט, לחישוב פרמיות ושכר עידוד ל-3,500 עובדי רכבת ישראל, מפותח על גבי פלטפורמת JOOPY, לניהול תגמול תלוי-ביצוע. ברכבת ישראל נהוגות עשרות שיטות פרמיה, המשמשות כשיטות שכר עידוד לתגמול עובדי החברה. הטמעת המערכת כוללת הקמה של עשרות שיטות שכר עידוד, ממשקים, אוטומציה מלאה לתהליכי חישוב הפרמיות ושכר העידוד, והפקת דו"חות. לאחר מכן המערכת תחשב את שכר העידוד של העובדים.

במסגרת תהליכי הבקרה, יפותח תהליך workflow, תוך הפרדת סמכויות והרשאות מותאמות. כך, מנהלים שונים יהיו חלק אינטגרלי מתהליכי העבודה הממוכנים. לאחר מכן יפותחו תהליכי workflow נוספים. המערכת תתממשק למערכות הליבה של הרכבת בצורה אוטומטית ובלא התערבות ידנית בנתונים. מסכי הקלדה ייעודיים מפותחים בימים אלה, על מנת לאפשר הקלדה, כמו גם בקרה על נתונים שאינם קיימים במערכות הליבה. כך, יתקבל פתרון המשקף את מכלול מרכיבי שכר העידוד, תוך שקיפות ובקרה מלאות, וחסכון זמן של אנשי הפיתוח. זאת, כי המערכת מאפשרת שינויים באופן מיידי בחוקת שכר העידוד. בנוסף, יכולות מובנות לטעינות נתונים חוסכות עבודה ידנית רבה.

לדברי יהושע פורמן, מנמ"ר רכבת ישראל, "שכר עידוד ברכבת ישראל הינו מורכב ובעל מאפיינים ייחודיים. לאחר בחינה עמוקה, שמחנו לראות שקיים מוצר מדף ישראלי בתחום. המערכת עונה באופן מלא על הצרכים שלנו, עם טכנולוגיות עדכניות". לדבריו, "המערכת מספקת כמה ערכים מוספים, מעבר לחישוב שכר עידוד: נוחות עבודה למנהלן המערכת ולמנהלים בדרגים השונים – הן מבחינת הקלדות, תהליכי עבודה, תחקור נתונים וכמובן בקרות. האוטומציה של התהליכים והדו"חות המופקים מהמערכת, יאפשרו לנו לטייב את תהליכי חישובי הפרמיות ושכר העידוד לעובדים, להגדיר במהירות מודלים חדשים, כמו גם שינויים. בכך היא תורמת לשיפור הביצועים של עובדי רכבת ישראל. הפרויקט הוא חלק מתהליך התייעלות כללי של החלפת מערכות ברכבת".

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל Incentives Solutions. צילום: יח"צ

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל Incentives Solutions. צילום: יח"צ

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל Incentives Solutions, אמר כי "נושא שכר עידוד במשרדי ממשלה, חברות ממשלתיות וחברות גדולות, נמצא במוקד העשייה שלנו בשנים האחרונות. המערכת תסייע לתהליכי עבודה מסודרים ומבוקרים ברכבת ישראל, תוך הקניית מירב הגמישות למשתמשים בה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים