הנמר מסייר בכנס העולמי של היטאצ'י ונטרה – חלק ב'

והפעם: הנמר בא להתרשם מקרוב מהצמיחה של החברה בשנת פעילותה הראשונה, מהעלייה במספר הלקוחות שלה ומהפתרונות שהיא מציעה

03/10/2018 12:26
כנס Next 2018 של היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

אחת הסיבות שבגללן נסעתי לכנס השנתי Next 2018 של היטאצ'י ונטרה, חברה בת בבעלות תאגיד היטאצ'י – כנס שנערך באחרונה בסן דייגו שבקליפורניה, הייתה כדי לעמוד מקרוב על ציוני הדרך העסקיים המשמעותיים ועל הצמיחה של החברה, במלאות שנה בלבד לפעילותה.

היטאצ'י ונטרה מציעה פורטפוליו של פתרונות בתחומי התשתיות, האינטרנט של הדברים וניתוח הנתונים – והיא צומחת בכולם, בהשוואה למתחרים כמו Dell-EMC, ג'נרל אלקטריק, HPE, יבמ, נט-אפ, אורקל וסימנס.

לציון שנה מאז השקת החברה, היא הדגישה באירוע מספר הישגים שתרמו להצלחתה, ובכלל זה השקת עדכוני פתרונות, חדשנות והתחייבויות להיטיב עם הלקוחות והשותפים העסקיים.

מינוף המורשת העשירה של תאגיד היטאצ'י, שקיים כבר יותר מ-100 שנים ורשם 119 אלף פטנטים ברחבי העולם, מסייע להיטאצ'י ונטרה להגיע ל-10,000 לקוחות, 7,000 עובדים ו-2,000 שותפים. היא פועלת ב-100 מדינות, כאשר 85% מהחברות המופיעות ברשימת 100 החברות הגלובליות של פורצ'ן בוטחות בה ובמוצריה.

פרופיל גלובלי של היטאצ'י ונטרה, שנמצאת ב-90% מהבנקים הגדולים, ומחברות הטלקום והתקשורת המובילות, וכן ב-60% מחברות מדעי החיים ושירותי הבריאות. צילום: פלי הנמר

פרופיל גלובלי של היטאצ'י ונטרה, שנמצאת ב-90% מהבנקים הגדולים, ומחברות הטלקום והתקשורת המובילות, וכן ב-60% מחברות מדעי החיים ושירותי הבריאות. צילום: פלי הנמר

"הצמיחה של היטאצ'י ונטרה מואצת כתוצאה מרצון הלקוחות, ובמרכזם החברות המובילות, לחדש ולעבור טרנספורמציה במהירות, באמצעות שימוש בכוח הטמון בנתונים שלהן", אמר בריאן האוסהולדר, מנכ"ל החברה. "חגיגת יום השנה שלנו מציינת אבן דרך חשובה להיטאצ'י ונטרה, כאשר אנחנו ממשיכים להרחיב את פורטפוליו הפתרונות שלנו ולשתף פעולה עם לקוחותינו כדי להניע תוצאות עבור עסקים והחברה כולה".

בריאן האוסהולדר, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

בריאן האוסהולדר, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

החברה פירטה בכנס את החידושים בפורטפוליו המוצרים שלה, שעליהם הכריזה בשנה האחרונה. בין היתר, היא הכריזה על הכוונה לרכוש את REAN Cloud, במטרה לחזק את היכולת שלה להבטיח ולהאיץ את אימוץ הענן בארגונים על פני סביבות ענן מרובות; חיזוק היכולת לנהל ולתפעל יישומים מסורתיים ועומסי עבודה מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה; והכרזה על מערכות אחסון חדשות לדטה סנטרים, בעלות ביצועים גבוהים, עם פלטפורמות משולבות, אנליטיקות מבוססות AI ותוכנת אוטומציית IT (קרי, DevOps).

מוקדם יותר השנה, היטאצ'י ונטרה הכריזה על Pentaho 8.1 עם אינטגרציית נתונים על פני סביבות מרובות עננים עם Google Cloud. כמו כן, היא הכריזה על מודל ניהול למידת מכונה – חידוש שהוצג על ידי מעבדות היטאצ'י, שמאפשר לארגונים לייצר מודלים מהר יותר, למקסם את דיוק המודל בייצור, ולשתף פעולה ולהנהיג פעילויות של מודלים בצורה סקלבילית.

אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. הסניף המקומי פועל בהצלחה מזה שלושה עשורים, במגזרים שונים, מפיננסים ועד ממשלה. צילום: פלי הנמר

אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. הסניף המקומי פועל בהצלחה מזה שלושה עשורים, במגזרים שונים, מפיננסים ועד ממשלה. צילום: פלי הנמר

מאז השקתה – כאמור, לפני כשנה, היטאצ'י ונטרה ביססה קשרים עם יותר מ-1,000 לקוחות חדשים, שהטמיעו את פתרונותיה במטרה להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית. בין כלל 10,000 לקוחות החברה נמנים בורסת נאסדא"ק, הבורסה לניירות ערך בתל אביב, עיריית לאס וגאס, Aldo ו-CERN.

אורי שביט, סמנכ"ל בכיר ומנמ"ר הבורסה. צילום: פלי הנמר

אורי שביט, סמנכ"ל בכיר ומנמ"ר הבורסה. צילום: פלי הנמר

אורי שביט, סמנכ"ל בכיר ומנמ"ר הבורסה, אמר כי "הדטה סנטר המודרני זקוק לאנשים מוכשרים ונלהבים שניתן לבטוח ולסמוך עליהם – בין אם מדובר בעובדים או בשותפים. הדטה סנטר נמצא בלב העשייה שלנו והוא צריך להמשיך להתפתח ולשפר את יעילותנו, כדי שנוכל לפעול במהירות רבה יותר וללא הפרעות. זוהי אחת הסיבות לשיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם היטאצ'י, מזה מעל לעשור. להיטאצ'י יש הבנה עמוקה של העסק והמערכות שלנו, והטכנולוגיה של החברה מספקת אוטומציה וזמני התאוששות טובים ומהירים יותר, כך שהנתונים והעסק שלנו בטוחים בכל מצב".

לחלק א' לחצו כאן.

הכותב היה אורח החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים