טראמפ ייפגש עם מנכ"ל גוגל ובכירי חברות טכנולוגיה אחרים

לארי קודלו, יועצו הכלכלי הבכיר של הנשיא האמריקני בישר רשמית על המפגש, המתוכנן לצאת לפועל בשבועות הקרובים ושעתיד לכלול את מנכ"ל גוגל סונדר פיצ'אי ונציגים בכירים אחרים מהתעשייה ומהמדיה החברתית

סונדר פיצ'אי, מנכ"ל אלפבית וגוגל. צילום: טוויטר

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, יקיים בתוך מספר שבועות פגישה עם מנהלי תעשיית הטכנולוגיה, כולל עם מנכ"ל גוגל, סונדר פיצ'אי, כך בישר מנכ"ל המועצה הלאומית לכלכלה, לארי קודלו, שהוא יועצו הבכיר של טראמפ למדיניות כלכלית.

"הוא (פיצ'אי – ג"פ) התחייב לחזור לבית הלבן", סיפר קודלו לכתבים. "יהיה לנו כנס קטן. הנשיא ינהל אותו. יהיו לנו שם את חברות האינטרנט הגדולות, את חברות המדיה החברתיות הגדולות, חברות חיפוש, וכמה שאינם מרוצים מהחברות האלה".

כזכור, רק לפני מספר שבועות טען טראמפ כי גוגל מבצעת התוצאות מנוע החיפוש שלה מניפולציות כנגדו וכנגד הרפובליקנים בארצו. בסדרת ציוצים, שפרסם כהרגלו בטוויטר, האשים הנשיא האמריקני מפורשות את גוגל בצנזורה של תכנים שמרניים, כלומר – של חדשות חיוביות לגביו שמקורן, לרוב, במפלגתו. טראמפ "קבע" שגוגל וגורמים אחרים עוסקים בדיכוי קולות שמרניים וב-"הסתרת מידע וחדשות טובות" אודותיו.

גוגל מיהרה להכחיש את הטענות ולהדגיש שהמנוע שלה אינו מוטה פוליטית, ואז, בציוץ תגובה שפרסם טראמפ נכתב: "זה מצב רציני מאוד – הוא יטופל!". שעות ספורות לאחר מכן אמר קודלו, איש תקשורת שמרן בעצמו, כי הבית הלבן "בוחן" האם החיפושים של גוגל צריכים להיות כפופים לתקנה ממשלתית כלשהי.

בהודעתו הנוכחית לתקשורת סיפר קודלו כי קיים פגישה בונה עם פיצ'אי בשבוע שעבר, והרחיב ואמר שמנכ"ל גוגל היה מאוד קואופרטיבי. יועצו של טראמפ עדכן כי התאריך המדויק לפסגה עדיין לא נקבע, אבל סביר להניח שהיא תתקיים באמצע אוקטובר. קודלו הוסיף ואמר כי הממשל מקווה שמנהלי טוויטר ופייסבוק ישתתפו גם הם בפגישה בבית הלבן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים