גיוס בענן: סיטרה הוסיפה לקופתה 30 מיליון דולר

"הגיוס הזה מגיע כשהענן נכנס עמוק לכל הארגונים וכיום, יותר מתמיד, מנהלי IT מבינים ששרתי האחסון המסורתיים עתידים להיות מוחלפים במערכות מודרניות, המבוססות עליו", אמר לירן אשל, מייסד שותף ומנכ"ל החברה

לירן אשל, מייסד שותף ומנכ"ל סיטרה. צילום: יח"צ

סיטרה נטוורקס הישראלית, שמציעה פתרונות מאובטחים לניהול קבצים לארגונים, גייסה 30 מיליון דולר בסבב גיוס רביעי – כך הודיעה החברה היום (ג'). את הסבב הובילה Red Dot Capital Partners – קרן השקעות שממומנת על ידי Temasek Holdings, והשתתפו בו המשקיע החדש Singtel Innov8 והמשקיעים הקיימים, ביניהם זרוע ההשקעות של סיסקו, בנצ'מרק, בסמר, וונרוק ווינטג', ויולה וסינגטל.

ההשקעה החדשה מיועדת לטובת הרחבת מערך המכירות והשירות העולמי של סיטרה, תוך שימת דגש על גידול בסינגפור ובשווקים אסייתיים נוספים. בנוסף, תשמש ההשקעה להמשך הפיתוח של טכנולוגיית שירותי הקבצים, מוגנת הפטנט, של החברה.

יצוין כי סיטרה פועלת בתחום פתרונות האחסון מבוססי הענן. החברה הוקמה ב-2008 על ידי יוצאי צ'ק פוינט ומונה 150 עובדים, מהם 90 בישראל – רובם אנשי מו"פ שיושבים בפתח תקווה. מוצרי החברה כוללים חומרה ותוכנה, ומאפשרים לספקיות שירותי IT לחברות גדולות להשיק ולנהל פתרונות לאחסון, גיבוי ושיתוף קבצים על גבי תשתית ענן פרטית או ציבורית. בשלושת סבבי הגיוס הקודמים החברה גייסה כ-100 מיליון דולר.

הנהלת החברה ומרכז הפיתוח שלה נמצאים בישראל, ולה משרדי מכירות בארצות הברית, קנדה, אירופה, אוסטרליה והונג קונג. לסיטרה 40 אלף לקוחות, בראשם משרד ההגנה האמריקני, מדינת טקסס וחברות גדולות מעולמות הביטוח, הבנקאות, האנרגיה, התרופות ועוד. יש לחברה שותפויות עם סיסקו, Dell-EMC ,HPE ו-AWS. בישראל משווק המוצר שלה כפתרון גיבוי ואחסון קבצים לעסקים על ידי בזק ובזק בינלאומי.

"זה הזמן להעמיק את החדירה שלנו"

בראיון לאנשים ומחשבים אמר לירן אשל, מייסד שותף ומנכ"ל סיטרה, כי "הגיוס הזה מגיע כשהענן נכנס עמוק לכל הארגונים, וכעת זה הזמן להעמיק את החדירה שלנו בשוק העולמי. כיום, יותר מתמיד, מנהלי IT מבינים ששרתי האחסון המסורתיים עתידים להיות מוחלפים במערכות מודרניות, מבוססות ענן".

לדבריו, "הפלטפורמות של ספקיות הענן הציבורי הגדולות מתמקדות בלהריץ אפליקציות ושרתים בתוך הענן. כל תחום ניהול הקבצים באופן מאובטח לא מטופל על ידן ולכן יש לנו איתן שיתופי פעולה. אנחנו נותנים ללקוחות הארגוניים מערכת המאפשרת להם לשלוט בקבצים בארגון, יכולה להכניס את המידע מכל מכשיר ולאחסן אותו בענן בצורה מאובטחת ומוצפנת, כשהשליטה מצויה בידיהם".

"מייסדי החברה, ואני בתוכם, באים מרקע של הגנת סייבר, והמערכת נבנתה בדגש על חשיבת אבטחה", הוסיף אשל. "אנחנו גאים בכך שאנחנו פתרון רשמי שנמצא בשימוש של צבא ארצות הברית, כולל אותנטיקציה, הצפנה ושליטה על המידע ועל המיקום שלו. יש לנו עוד לקוחות מהמגזר הביטחוני, בעולם – ובארץ".

אשל סיכם באמרו כי "חלק מההשקעה יופנה לטובת הגדלת מערך אנשי המו"פ והפעילות שלנו בישראל. הייתה לנו שנה של תוצאות שיא, שבה יותר מהכפלנו את ההכנסות ממנויים לפתרונות התוכנה שלנו והגדלנו משמעותית את בסיס לקוחותינו".

"סיטרה עוסקת באחד התחומים המבטיחים בעולם ה-IT: לאפשר למשתמשים ארגוניים גישה מאובטחת ומהירה לנתונים מכל מחשב או טלפון נייד לכל תצורת ענן", אמר יניב שטרן, שותף מנהל ב-Red Dot Capital Partners, שיצטרף לדירקטוריון סיטרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים