Work Insights של גוגל – כלי שיקל על למידת התנהלות העובדים

האמצעי החדש יאפשר למנהלי IT בחברות נראות רחבה יותר לגבי מעורבות העובדים באפליקציות G Suite ואופן השימוש בהן

מה עושים העובדים? Work Insights של גוגל יגלה. צילום: BigStock

כלי חדש שמציעה גוגל יאפשר לארגונים המשתמשים בחבילת היישומים G Suite לבחון כיצד העובדים משתמשים ביישומים אלו. הכלי, Work Insights, יספק לחברות נראות רחבה יותר לגבי שיתוף הפעולה של העובדים באמצעות האפליקציות, והיכן ומתי הם משתמשים בהן.

כך לדוגמה יוכלו מנהלי IT לבחון מהם היישומים שהעובדים מרבים להשתמש בהם לעומת אחרים, וכן לבחון זמני שימוש לאורך יום העבודה. ויותר מכך, בעזרת Work Insight ניתן יהיה לבחון האם העובדים משתמשים ביישומים השונים של G Suite בהתאם למדיניות של החברה, ואף לזהות את אותם עובדים שייתכן שזקוקים להכשרות נוספות כדי לייעל את העבודה שלהם עם כלי התוכנה שמוצעים להם.

"לדוגמה, מנהל יכול להציף במהירות את אחוז המשתמשים בקבוצת המכירות, שעובדים בשיתוף פעולה עם קבוצת השיווק, בכדי לבחון תבניות שונות, כמו לדוגמה האם הם עובדים ביחד בפגישות או יוצרים קבצים ביחד", סיפרה רינה פרטיל נאדקרני, מנהלת קבוצת מנהלי המוצר של G Suite Premium.

כלי נוסף שנחשף במקביל, כחלק מכלי מרכז האבטחה של G Suite, הוא כלי חקירה ובחינה שמאפשר למנהלים לבחון, ולתקן בעת הצורך, פעילות חשודה במכשירים שבהם מריצים את חבילת ה-G Suite הארגונית, כולל אפשרות שימוש לא ראוי ולא מורשה באחסון באמצעות Drive, או חבילת הדואר האלקטרוני Gmail. המנהל יוכל, במקרה כזה, לבצע חסימה ואף למחוק תכנים מזיקים לפי הצורך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים