לנובו ונט-אפ מקימות חברה לפתרונות אחסון All-flash ופלאש היברידי

החברה תתמקד בייצור ובאספקת המוצרים, תחת המותג של לנובו ● אנליסטים אומרים שמדובר בצעד מוצלח, שממקם את החברה המשותפת במקום טוב מול המתחרות - HPE ו-Dell-EMC

רגע ההכרזה על שיתוף הפעולה בין לנובו ונט-אפ. בתמונה: קירק סקאוגן, סגן נשיא ביצועי ונשיא קבוצת הדטה סנטר בלנובו, ובראד אנדרסון, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת תשתיות הענן בנט-אפ. צילום: עופר פרוסנר

לנובו ונט-אפ הכריזו בכנס Transform 2.0, שנערך בסוף השבוע בניו-יורק, על הקמת חברה חדשה, שתתמקד באספקת מוצרי אחסון All-flash ו-Hybrid-flash, תחת המותג של לנובו, שיתווספו למערכת ניהול המידע של נט-אפ.

הפתרונות הראשונים שנולדו משותפות זו הם הסדרות ThinkSystem DE ו-ThinkSystem DM של לנובו, שכבר זמינות לרכישה ברחבי העולם.

בשתי החברות אומרים שהשותפות החדשה "תסייע ללקוחות בכל מה שקשור לחדשנות טכנולוגית וחוויית משתמש פשוטה יותר". זאת, כחלק מהמודרניזציה בתחום ה-IT והטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברים ארגונים – בהם, כמובן, לקוחות של חברות אלה. בנט-אפ ובלנובו טוענים שהשותפות החדשה תסייע ללקוחותיהן בתהליכי המודרניזציה של תשתיות ה-IT שלהם – החל מנקודות הקצה, דרך ליבת הרשת ועד לענן.

"תחת המותג של לנובו, מפתחות שתי החברות את המגוון הגדול ביותר של מוצרי אחסון המשלבים את פתרונות ניהול המידע לשימוש בזיכרון Flash של נט-אפ יחד עם ThinkSystem, התשתית של לנובו", הן מסרו. "מוצרים חדשים אלה ישלבו ליבת תוכנה טכנולוגית של נט-אפ וייוצרו על ידי לנובו, תוך מינוף שרשרת האספקה העולמית של לנובו".

יצוין כי אנליסטים שיבחו את לנובו ונט-אפ על המהלך החדש ואמרו כי הוא מחזק את פורטפוליו המוצרים שלהן וממקם את החברה המשותפת במקום טוב יותר בתחרות מול HPE ו-Dell-EMC.

לצד זאת, הודיעו שתי החברות בכנס על הקמה של יוזמה מיוחדת בסין, על מנת לפתח מוצרי אחסון וניהול מידע שמתאימים לדרישותיהן של החברות בשוק ענק זה.

מה אומרים הבכירים?

"לנובו מציעה מגוון הולך ומתרחב של מערך פתרונות ממוקדי לקוח", אמר יאנג יואנקינג, יו"ר ומנכ"ל החברה. "היא מחויבת לצמיחה אורגנית ואי אורגנית כדי לעמוד בצרכי הלקוחות, ומחזיקה ברשימת השותפויות הגלובליות החזקה ביותר בתעשיית הדטה סנטר".

ג'ורג' קוריאן, מנכ"ל נט-אפ, ציין ש-"בתנאים הכלכליים הגלובליים הנוכחיים, לקוחות דורשים גישות חדשות לתשתיות IT שגם תומכות בשינוי הדיגיטלי שלהם. באמצעות השותפות הזו, לנובו ונט-אפ יציעו פורטפוליו נרחב של מוצרים, פתרונות ושירותים".

לדברי קירק סקאוגן, סגן נשיא ביצועי ונשיא קבוצת הדטה סנטר בלנובו, "יחד עם נט-אפ, אנחנו מציעים פתרונות ניהול מידע בעלי ביצועים, תמורה ובחירה טובים. אנחנו מביאים את פתרונות ניהול המידע והאחסון החדשים באופן מידי אל חברות ביותר מ-160 מדינות, עם רשת אספקה ושירותים שאין לה מתחרים, ובאמצעות מערכת ערוצי שותפים גלובלית שהולכת ומתחזקת כל הזמן".

גישה חדשה לאבטחת מכשירים

במהלך האירוע הכריזה לנובו גם על פתרונות חדשים בעולמות האבטחה וניהול התוכנה, ובעיקר על ThinkSheild – גישה חדשה לאבטחת מכשירים לכל אורך תקופת "חייהם". בעקבות הצורך של חברות לאבטח מידע רגיש, ThinkSheild מביאה לשולחן מעטפת של טכנולוגיות שליטה – החל מ-BIOS, עבור בקושחות המיועדות לאותנטיפיקציה ולניהול נקודות קצה וירטואליות או פיזיות, ועד לקוראי טביעת אצבע וצמצמי מצלמה, ואף ניהול שרשראות אספקה. על הגישה הזו עובדת לנובו עם השותפות שלה – אינטל, Mobiliron ואבסולוט, והיא תיתן למשתמשים ולאדמיניסטרטורים עוד דרכים לשמור על המידע בטוח ומאובטח.

טום גאריסון, סגן נשיא למחשוב לקוחות ומנכ"ל קבוצת דסקטופ, ערוץ ומסחרי בחברה, הסביר כי "לאינטל וללנובו יש שותפות ארוכת שנים של הצמחת חדשנות על גבי פלטפורמת vPro של אינטל, בתחומים שלעסקים אכפת מהם, כמו אבטחה. ThinkShield לוקחת את זה צעד אחד קדימה עם מאפיינים כמו שרשרת אספקה שקופה (Transparent) ואותנטיפיקציה מרובת פקטורים, מה שהופך אותה לפתרון טוב למקום העבודה המודרני".

הכותב הינו אורח החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים