אלעד רכשה את הסטארט-אפ הישראלי פישה במיליוני שקלים

החברה הנרכשת עוסקת בעולם ה-eCommerce ובין לקוחותיה נמנים מותגים כשופרסל, גוטקס, אל על, צ'מפיון מוטורס וקפה עלית

רונית אטד, מנכ"לית אלעד מערכות. צילום: יח"צ

אלעד מערכות הודיעה היום (ה') כי רכשה את הסטארט-אפ הישראלי פישה, שפועל בעולם מערכות המסחר האלקטרוני. היקף הרכישה עומד על מיליוני שקלים.

החברה הנרכשת הוקמה ב-2013 על ידי גיא פישר, ומתמחה בפיתוח ובנייה של אתרי eCommerce. פישה היא השותף הרשמי הראשון של מג'נטו בישראל. החברה פיתחה באחרונה את אתר הרכישות מחו"ל של שופרסל ובין לקוחותיה הנוספים נמנים ורדינון נעמן, אפרודיטה, גוטקס, אל על, מגנוליה, Story, פאפאיה, נעלי אלדו, שטראוס מים, צ'מפיון מוטורס, קפה עלית ועוד. 20 עובדי החברה ישולבו כעובדי אלעד מערכות.

הרכישה נועדה להרחיב את ההיצע של אלעד בתחום הדיגיטל והידוק הקשר עם הלקוח (Customer Engagement). בעקבות הרכישה, אלעד מערכות תציע ללקוחותיה הקמה, ליווי, תחזוקה והגדלת המכירות של אתרי מסחר מקוון מורכבים בפלטפורמת מג'נטו. זאת, באינטגרציה מובנית למערכות הארגון, למערכות PIM ולאתרי ה-eCommerce המובילים בעולם, ביניהם אמזון ובהמשך השנה גם eBay.

רונית אטד, מנכ"לית אלעד מערכות, מסרה כי "תחום המסחר האלקטרוני הולך ומתעצם בקצב אקספוננציאלי בעולם כולו – וגם בישראל. על פי גרטנר, הפלטפורמות בתחום צפויות לגדול עד ל-2022 ב-15.5%. עם הטכנולוגיה והמומחיות של פישה, נבסס את מעמדנו גם בפלטפורמות המסחר האלקטרוני, לצד יתר הפלטפורמות שבהן אלעד פועלת".

לדברי פישר, "בשנים האחרונות הצטרפו לזירת ה-eCommerce שחקניות ישראליות רבות, קטנות וגדולות. אנחנו מתמחים בהתאמת פתרונות המאפשרים דרכי מסחר חדשות ופעילות עסקית ענפה. החיבור עם אלעד מערכות יאפשר לנו להתקדם מהר ולהפוך את האתגרים החדשים שלנו לפתרונות נוספים עבור מגוון גדול של לקוחות בארץ ובחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים