Oracle Open World ייערך השנה בסימן "הבשורה האוטונומית"

60 אלף איש ישתתפו בכנס ה-IT השנתי הגדול בעולם ואירוע הדגל של אורקל ● "עד שנת 2020 החברה צופה שב-90% של כל אפליקציה או שירות תשולב טכנולוגיית בינה מלאכותית", אמר עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל וראש המשלחת הישראלית לאירוע

עוזי נבון, מנכ''ל אורקל ישראל. צילום: ניב קנטור

ב-22 באוקטובר ייפתח בסן פרנסיסקו Oracle Open World – כנס ה-IT השנתי הגדול בעולם ואירוע הדגל של אורקל (Oracle)

בכנס צפויים להשתתף יותר מ-60 אלף איש, בהם מומחים טכנולוגיים, אנשי מקצוע ומנהלים מרחבי העולם, משתמשי הטכנולוגיות של החברה, לקוחות ושותפים.

הכנס ייערך תחת הכותרת "הבשורה האוטונומית של אורקל". החברה השיקה בשנה האחרונה את בסיס הנתונים האוטונומי בענן הראשון בעולם, כמו גם כמה שירותים אוטונומיים, בהם בלוקצ'יין אוטונומי בענן ושירות אוטונומי בענן לעיבוד טרנזקציות, אנליטיקה אוטונומית, ועוד.

אורקל. צילום: יח"צ

אורקל. צילום: יח"צ

"חשיבות הכנס היא בהצגת המתווה האסטרטגי של החברה"

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל, יעמוד בראש המשלחת הישראלית. לדבריו, "חשיבות הכנס היא בהצגת המתווה האסטרטגי של החברה ומפת הדרכים שלה לשנה הקרובה עם בשורת החדשנות בתחום האוטונומיות".

נבון הוסיף כי "באורקל מאמינים שעתיד הארגונים העסקיים הוא אוטונומי לגמרי. עד שנת 2020, החברה צופה שב-90% של כל אפליקציה או שירות תשולב טכנולוגיית בינה מלאכותית ברמה מסוימת. בנוסף, יותר ממחצית מכלל המידע הארגוני ינוהל באופן אוטונומי. מחקרים מצביעים כי כבר היום 86% ממנהלי ה-IT סבורים שאוטומציה היא מרכיב חיוני באסטרטגיית הענן שלהם".

המשלחת הישראלית תמנה כמאה איש

מרצי המפתח בכנס יהיו בכירי החברה: לארי אליסון, מייסד אורקל ומנהל הטכנולוגיות הראשי; צפרא כץ ומארק הרד, מנכ"לים משותפים בחברה. כמו כן יועברו הרצאות על ידי מנהלי חברות גלובליות רבות, לקוחות או שותפי אורקל, שיציגו מקרי מבחן בארגונים שמשתמשים בטכנולוגיות החברה. בין החברות: דרופבוקס (Dropbox) , גאפ (Gap), הצלב האדום האמריקני, AT&T, עיריית דטריוט ועוד.

בכנס יהיו יותר מ-2,500 מושבים לימודיים, מאות הדגמות וסדנאות מעשיות וכן תצוגות של יותר מ-400 שותפים ולקוחות בעולם.

המשלחת הישראלית תמנה כמאה איש, בהם נציגים של ארגונים גדולים, סטארט-אפים, יצרני תוכנה ושותפים עסקיים. ביניהם גם אמדוקס (Amdocs), מלאנוקס (Mellanox Technologies), אורבוטק, תמה, אוניברסיטת תל אביב, וויקס (WIX). עוד יגיעו לכנס מנהלים ומומחים ממרכז הפיתוח של אורקל בישראל וכן של סטארט-אפים מהאקוסיסטם ומתוכניות הסטארט-אפים שמפעילה אורקל בישראל.

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מהאירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים