רוצה טאבלט ב-399 דולר?

מייקרוסופט הכריזה על הטאבלט הזול ביותר שהשיקה אי פעם בסדרת ה-Surface שלה ● יושק בפועל ב-2 באוגוסט

טאבלט ב-399 דולר. צילום: יח"צ

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה בימים אלו באופן רשמי על Surface Go, הטאבלט הזול ביותר שהשיקה אי פעם בסדרת ה-Surface שלה. החברה תדרוש עבורו 399 דולר, והוא אמור להתחרות בעיקר בשוק החינוך במחשבים שמציעות יצרניות שונות המבוססים על Chrome OS של גוגל (Google), ולהציע חוויית Windows 10 מלאה.

Surface Go הוא ככל הנראה הוא גם הטבאלט הכי דק והכי קל שהשיקה עד היום החברה, עם עובי של 8.3 מ"מ ומשקל של כ-520 גרם. מיקרוסופט ציידה אותו במסך בגודל 10 אינץ', ביחס היבט של 3:2 ובטכנולוגיית PixelSense הקניינית שלה שנועדה לתמוך בעט האלקטרוני של החברה, Surface Pen.

החברה לא פרסמה עדיין את הפרטים המלאים על הטאבלט החדש, כולל מבנה הזיכרון, אך ככל הידוע הוא אמור להגיע בתצורת נפח אחסון פנימי של 64 או 128 גיגה-בייט זיכרון אחסון לצד 3/4 גיגה-בייט זיכרון RAM. תהיה גם אפשרות להרחיב את זיכרון האחסון עם כרטיס זיכרון חיצוני.

החברה כבר פתחה אפשרות לבצע הזמנות מוקדמות

אחת הדרכים בהן השתמשה מיקרוסופט להוזיל את העלות, מעבר לגודל המסך, היא המעבד הראשי. את מעבדי ה-Core i של המכשירים הרגילים בסדרה היא החליפה עם Pentium Gold Processor 4415Y, מעבד הדור השביעי של אינטל (Intel) שמיועד לשימוש במחשבים זולים.

Surface Go יושק בפועל ב-2 באוגוסט, אך בינתיים החברה כבר פתחה אפשרות לבצע הזמנות מוקדמות למכשיר החדש ב-10 מדינות, כשהרשימה תלך ותתרחב עם הזמן בשבועות הקרובים.

במקביל תשחרר החברה מספר אביזרים ייעודיים ל-Surface Go, כשמעבר לעט האלקטרוני היא תציע גם תחנת עגינה וכמובן כיסוי משולב עם מקלדת QWERTY מלאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים