נעים להכיר: ה-Airbnb של העולם העסקי

מתלהבים מהקונספט של גולשי ספות? מיזם Meetinkz ימצא לכם את חלל הישיבות המושלם לצורכי הפגישה העסקית שלכם

05/07/2018 12:33
HiTechStyle

הכירו את Meetinkz – פלטפורמה ישראלית חדשה המאפשרת לשכור חדרים לישיבות, פגישות, סדנאות, ואירועים קטנים, בכל מקום בארץ, לפי שעה ואונליין, ואם יש לכם חלל דומה שאתם מעוניינים – להשכיר אותו לכל דורש.

Meetinkz

Meetinkz

בכמה קליקים ניתן להזמין את החלל המושלם בעבור הפגישה הבאה, לסמן V על הלוקיישן ולהתחיל להתמקד בתכנון תוכן האירוע. לצד המקום הפיזי ניתן להזמין גם כיבוד, מתנות ועוד, וליהנות מפגישה עסקית מוצלחת במיוחד.

ישיבה בסלון בהזמנה דרך Meetinkz. צילום: ליאת קנטור

ישיבה בסלון בהזמנה דרך Meetinkz. צילום: גלעד רדאט

כטיבן של מרבית הקלישאות, גם הפתגם "משנה מקום, משנה מזל" טומן בחובו אמת צרופה: פעמים רבות הלוקיישן הנבחר לקיומה של ישיבת סיעור מוחות, פרזנטציה בפני משקיעים או פגישת שיווק מכרעת, חשוב לא פחות משאר האלמנטים החיוניים להצלחתה של הפגישה. כשפגישה עסקית מתקיימת בחדר פורמלי, ייצוגי, מעוצב, מאובזר ומעורר השראה, המותאם קונספטואלית, תדמיתית וגם פונקציונלית למטרת המפגש, הרי שהתפאורה הסובבת משחקת תפקיד של ממש ותורמת, בתורה, לאווירה הכללית, למוטיבציות של המשתתפים, ולתוצרים חיוביים יותר ברמה העסקית.

גלריה לאירועים בלב יפו העתיקה. צילום: דור נבו

גלריה לאירועים בלב יפו העתיקה. צילום: דור נבו

גם בעבור מי שמחזיק במשרדים ייצוגיים, הרי שלא פעם נדרשת פגישה דיסקרטית בין גורמים מסוימים בארגון, הרחק מהמולת רכילות שיחות המסדרון, כמו גם מתעורר הצורך בשינוי אווירה ובהוצאת העובדים מ"אזור הנוחות", או שנחיצות לקיום פגישה מחוץ ל"משרדי הבית" של החברה עולה מסיבות טכניות או גאוגרפיות. כאן נכנס לתמונה מיזם ישראלי חדש – Meetinkz, המציע פלטפורמה ידידותית למשתמש להשכרת חדרי ישיבות לכל מטרה. תודות למיזם, יכול כל בעל נכס המחזיק חדרי ישיבות שיושבים מיותמים רוב שעות היום, להשכיר את החלל בצורה נגישה ולהרוויח כסף בקלות.

חדר ישיבות ממלא השראה, בהזמנה בהזמנה דרך Meetinkz. צילום: ליאת קנטור

חדר ישיבות ממלא השראה, בהזמנה בהזמנה דרך Meetinkz. צילום: ליאת קנטור

שורת טלפוניים אינסופית

באתר של Meetinkz, בקליק הראשון מגדירים את סוג הפגישה, בקליק השני בוחרים את הלוקיישן, ובקליק השלישי כבר מזמינים. הפלטפורמה מאפשרת חיסכון בזמן והתאמה מירבית בין מטרת הפגישה לסוג הלוקיישן.

דורין שרון המייסדת והמנכ"לית של מיזם Meetinkz. צילום: ליאת קנטור

דורין שרון המייסדת והמנכ"לית של מיזם Meetinkz. צילום: ליאת קנטור

המיזם הוקם באמצע 2017 בידי דורין שרון (38), המשמשת כ-CEO שלו. לאחר שצברה קילומטראז' של כעשור בתחום האירועים, גילתה דורין כי לא קיימת בארץ פלטפורמה שמאפשרת לתכנן ולהזמין חדרי ישיבות ומקומות לאירועים לפי שעה, אונליין. דורין זיהתה את הקושי האמיתי שקיים בצד הלקוחות, שמבזבזים זמן ואנרגיה מרובה בחיפושים על פעולה טכנית שיכולה להתקיים בדרך מקוונת.

מנגד התגלה לה שקיים מגוון עצום של מקומות אירוח אשר עומדים ריקים במהלך היום ושיכולים לייצר הכנסה מהנכס לבעליהם. "עד היום בזבזנו זמן רב על חיפוש מקומות הולמים ומתאימים למפגשים עסקיים מכל סוג", מסבירה דורין. "מתחילים בחיפוש ראשוני ברשת, ואז עוברים לשורה של טלפונים אינסופיים, רק בכדי להגיע לשלב של הצעות מחיר. האחד שלח, האחר ישלח מחר, אחר לא הספיק… לאחר מכן יש להתחיל ולהשוות את ההצעות, שהוגשו כל אחת בפורמט שונה, ושסוקרות פרמטרים שונים, כאשר באחד יש חיסרון שבשני הוא יתרון, וכן הלאה. משימה שאמורה להיות לכאורה פשוטה, מבזבזת זמן עבודה יקר ומשאבים מרובים".

גלריה חיפאית מלאת קסם. צילום: אילן נחום

גלריה חיפאית מלאת קסם. צילום: אילן נחום

רושם, השראה והנאה!

לדבריה, "ב-Meetinkz ניתן למצוא בקלות וביעילות מרחב חדש להשגת תוצאות מדויקות. במקרים מסוימים סביבת העבודה הקיימת משפיעה על האווירה ואופי הפגישה, ואינה מאפשרת להשיג את התוצאות הנדרשות. במשרד יש רעשים והפרעות, קשה להתנתק מהשוטף, גודל המרחב והריהוט הקיים בו אינו מאפשר גמישות בצורות הישיבה המתאימה.

אודיטוריום עם מזרונים, להרצאות, השראה, או הנעת תהליכים חדשים. צילום: דור שרון

אודיטוריום עם מזרונים, להרצאות, השראה, או הנעת תהליכים חדשים. צילום: דור שרון

אז חיפשנו חללים רבים ומגוונים, התייעצנו עם מנהלים בכירים ויועצים ארגוניים והבנו שבסוף ישנן שלוש קטגוריות שאותן כולנו מחפשים: רושם, השראה והנאה! בעשרות החללים העומדים לרשות גולשי האתר ניתן לייצר פגישות תכנון ואסטרטגיה באווירה מלאת השראה, להציג פרזנטציות בצורה מרשימה ומקצועית ואף לשלב פגישת סיכום או תחילת שנה, עם הנאה בחללים אינטימיים במסעדות מובילות, תחת הקטגוריה Eat&Meet. בכל אחת מהאפשרויות ניתן להתרשם מכמות האנשים שהחלל מיועד להכיל, מגודלו, מהמתקנים המוצעים בו וממחירו".

לינק לאתר החברה: www.Meetinkz.com

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים