קוד אואזיס מגייסת 20 עובדים לפיתוח תוכנה וחוויית משתמש

כמו כן, היא מגייסת מתכנתים ומנהלים למחלקות Open Source ומחלקות פיתוח המתבססות על תשתיות של מיקרוסופט בחברה, למגוון תפקידים טכנולוגיים

מגייסת עובדים. CodeOasis

קוד אואזיס (CodeOasis), המתמחה בפיתוחים של פלטפורמות דיגיטליות ומערכות מידע, מגייסת בימים אלה 20 עובדים חדשים למחלקות פיתוחי תוכנה וחוויית משתמש עבור לקוחות החברה בישראל ובעולם. החברה ממוקמת באזור התעשייה בהרצליה פיתוח בשני משרדים ומונה יותר מ-100 עובדים.

החברה אמונה, בין השאר, על פיתוח פלטפורמת ליבה דיגיטלית לחברות ביטוח, צ'טבוטים לקידום תהליכי מכירה ושירות לקוחות, וכלים טכנולוגיים המאפשרים הפקת פוליסות אונליין. כמו כן, היא מגייסת מתכנתים ומנהלים למחלקות Open Source ומחלקות פיתוח המתבססות על תשתיות של מיקרוסופט (Microsoft) בחברה, למגוון תפקידים טכנולוגיים הכוללים מפתחי Full Stack ,Frontend ו-Backend, ארכיטקטים ומפתחי מובייל.

"עוד ועוד חברות מסורתיות שנדרשות להעביר את פעילותן באופן מלא לעולם הדיגיטלי נעזרות בשירותיהם של בתי תוכנה ופיתוח", אמר אמיר גולן, מנכ"ל משותף בקוד אואזיס. "הצוותים שלנו מעצבים ומגדירים מחדש בימים אלה מערכות טכנולוגיות חדשות לחברות פיננסים, תוך התמקדות בעולמות הביטוח".

מיטל נהרי, מנהלת משאבי אנוש בחברה: "כחברה צעירה ודינאמית העומדת בחזית פיתוחי הטכנולוגיה החדשניים ביותר בשוק, ומספקת סביבת עבודה מפנקת ונעימה לעובדים, אנו משקיעים רבות בפיתוח אישי, בהתפתחות וכמובן בגיבוש העובדים – נשמח לצרף אנשי צוות חדשים, שיגדלו עמנו ויצעידו את החברה קדימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים