וריזון ממנה מנכ"ל חדש שיוביל את רשת 5G שלה

הנס וסטברג - ששימש בעבר לאורך שש שנים כמנכ"ל חברת אריקסון - יקדם את בניית והשקת טכנולוגיית הדור הבא של החברה, שעתידה לצאת לדרך עוד השנה ● פרשנים טוענים כי המהלך מעיד על כך שהענקית מתכוונת להעניק דחיפה חזקה לשירותי הרשת על פני שירותי התוכן

תוצאות שליליות, אבל המשקיעים מרוצים. וריזון

ענקית התקשורת וריזון (Verizon) מציגה שינוי מנהיגות – בסוף השבוע (ו') הודיעה החברה כי מנהל הטכנולוגיות הראשי, הנס וסטברג, ייכנס לתפקיד המנכ"ל בחודש אוגוסט הקרוב.

המהלך שעליו הודיעה החברה התקבל בהפתעה אצל אנליסטים בתחום הטכנולוגי ורבים מהם סבורים שמשמעותו היא שענקית התקשורת עתידה להתרכז בבניית הדור הבא של רשתות 5G על פני ההתרחבות אל תחום התוכן, כצפוי. אנליסטים אומרים כי המשקיעים של וריזון, שבתקופה האחרונה לא מפגינה צמיחה כמצופה, צריכים להמשיך להיות סבלניים. וסטברג יחליף את לואל מק'דאם, שכיהן כמנכ"ל מאז 2011. במהלך כהונתו של מק'דאם, מניות הענקית עלו "רק" ב-35%, נמוך בהרבה מהמקווה.

וסטברג הצטרף לווריזון כמנהל טכנולוגיות ראשי לפני כשנה. בטרם כהונתו בווריזון, שימש וסטברג כמנכ"ל חברת אריקסון (Ericsson) השוודית במשך שש שנים, ועשה זאת בהצלחה רבה.

"כבוד הוא לי להיות ממונה לתפקיד מנכ"ל וריזון בזמנים כל כך מרגשים ודינמיים בעבור החברה והתעשייה שלנו", צוטט וסטברג בהצהרה. "אנחנו חווים שינויים חסרי תקדים באופן שבו המשתמשים מקיימים אינטראקציה בעולם הדיגיטלי, ואנחנו מתקדמים בכדי להישאר בחזית הטכנולוגיה, הקישוריות והניידות", הוסיף.

מינויו של וסטברג מגיע בתקופה סוערת בתעשיית הטלקומוניקציה. ברבעונים האחרונים, וריזון איבדה את נתח השוק שכלל מנויים בתשלום לטובת T-Mobile ארה"ב, שהסכימה לאחרונה לרכישת חברת ספרינט (Sprint). אנליסטים צופים כי המיזוג הענק יעמוד בפני בדיקה רגולטורית אינטנסיבית.

עוד בעיות רגולטוריות יש למתחרה הגדולה ביותר של וריזון, חברת AT&T, שנמצאת כשבוע לפני פסק דין בנוגע לשאיפתה לרכוש את חברת טיים וורנר (Time Warner). משרד המשפטים האמריקני תבע לחסום את העסקה בגלל רצון לפיקוח על ההגבלים העסקיים.

וריזון מקווה להיות הספקית מספר אחת בארה"ב לאחר שתשיק את רשת 5G המתקדמת מאוחר יותר השנה.

האנליסט של בנק אוף אמריקה (Bank of America), דייוויד ברדן, אמר כי למשקיעי החברה יש סיבות רבות לגלות אופטימיות לטווח ארוך. "לווריזון יש את בסיס המנויים האלחוטי היציב ביותר בתעשייה, בענף עם רווחיות מעולה", אמר ברדן. "אנו מצפים לצמיחה ברווחיה של וריזון ולניצחון על פני העמיתים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים