לגליזציה לעור פנים זוהר: מוצרים על בסיס שמן זרעי קנביס

הקנאביס נהפך בשנים האחרונות לאחת ההבטחות המפתיעות של תעשיית ההיי-טק הישראלית, כאשר ישראל הולכת ומושכת תשומת לב כחוד חנית של מו"פ מתקדם ויצירתי בתחום אפוף העשן ● כעת, הקוסמטיקה הטבעית ממנפת גם היא את סגולותיו של הצמח האהוב

07/05/2018 12:13
HiTechStyle

הקנאביס נהפך בשנים האחרונות לאחת ההבטחות המפתיעות של תעשיית ההיי-טק הישראלית, כאשר ישראל הולכת ומושכת תשומת לב כחוד חנית של מו"פ מתקדם ויצירתי בתחום אפוף העשן.

בארץ פועלות כיום למעלה מ-50 חברות שעומלות על פיתוח מוצרים שונים בתחום, רבות מהן הוקמו אך בשנים האחרונות. השבחת זנים להגברת ריכוז החומרים הפעילים, פיתוח מערכות אוטונומיות לגידול ביתי של הצמח ופתרונות חלופיים לצריכה בעישון – לשימוש "אזרחי" ו-"רפואי", ועוד.

תחום נוסף אליו חודר הקנאביס הוא הקוסמטיקה הטבעית, הממנפת את סגולותיו של הצמח האהוב לטובת עור זוהר וצעיר, בניחוח נוסטלגי.

שירת העשבים

ים שירת העשבים הישראלית, המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה טבעית על בסיס שמן זרעי הקנאביס (בשמו הרפואי- שמן המפ), הוקמה בשנת 2015, ונחשבת חלוצית בתחום זה.

מוצרי Cannara. צילום: יח"צ

מוצרי Cannara. צילום: יח"צ

מאחורי החברה עומדת המנכ"לית מירב קלייסט. בגיל 43 החליטה קלייסט, אז יועצת עסקית מצליחה לאנשי עסקים, שהגיע הזמן לממש את החזון שלה ולהתחיל לפתח סדרת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח העשויים מרכיבים טבעיים בלבד, שבבסיסם – שמן ההמפ.

במיזם השקיעה קלייסט את כל הונה, כולל קרנות פנסיה והשקעות נוספות – צעד נועז לאשת עסקים שהיא גם אם חד הורית לשלושה ילדים, אך האמונה במוצר, היא זו שהובילה את קלייסט לאורך הדרך.

קלייסט אחראית לתפעול ההיבטים השונים של העסק, לרבות השיווק, העיצוב ואפילו תכניות המשלוחים, תוך שהיא מקפידה להקיף את עצמה באנשים שמאמינים בה, במוצר ובחזון שלה. בדיעבד, מסתבר שההשקעה של קלייסט השתלמה. התגובות למוצרים היו חיוביות וכיום החברה כבר יוצאת מגבולות ישראל ונכנסת עם קו מוצרי הקוסמטיקה גם לשוק האמריקני-והערבי.

סבון פילינג של Cannara. צילום: יח"צ

סבון פילינג של Cannara. צילום: יח"צ

מותג מוצרי הקוסמטיקה של החברה – Cannara – כולל מוצרים לעור הפנים והגוף, המבוססים על פיתוח טכנולוגיה של ייצור מבלי לגרוע מערכי צמח הקנאביס.

בהנהלת החברה יודעים לספר כי "הנוסחאות שלנו נבנו דרך מודל להצערת העור והסרת הקמטים. אנו מעסיקים אנשי מקצוע עם ניסיון רב מעולם היופי והטיפוח. נוסחאות אלו הביאו לנו את התוצאה הטובה ביותר בכדי שנוכל לדאוג לעור בצורה הבטוחה והטבעית תוך מתן תשומת לב שכל מוצר מטפל בבעיית העור הרצויה".

לפקודת המפ

שמן המפ הוא מהשמנים הבריאים ביותר מבין מגוון תמציות הצמחים בקטגוריית "מזונות העל". מבין יתרונותיו הבריאותיים, לפי החברה, יכולת להפחית מתח וחרדה, לשפר את איכות השינה, להגביר את התיאבון ולייעל את תהליך העיכול, להפחית כאבים, לחזק את בריאות הלב, להגן על העור ועוד.

סרום של Cannara. צילום: יח"צ

סרום של Cannara. צילום: יח"צ

זרעי המפ עשירים בפרוטאין, חומצות שומן רוויות, אומגה וסיבים תזונתיים. הם מקור מעולה לוויטמין E, עשירים במינרלים חיוניים ואנטי-אוקסידנטים. בהתחשב בכך ששמן זה הוא בעל תרכובות חזקות, הרי שמספיקה כמות קטנה ממנו בכדי שתהיה לו השפעה על בריאות העור.

שמן המפ משמש כקרם טיפולי בעבור מחלות עור שונות, ומחקרים מראים כי לשמן יעילות בהפחתת צלקות וזירוז תהליך ההגלדה של פצעים בעור. השמן מצטיין גם בהפחתה דרמטית של תופעות שכיחות כמו  גם יובש, גירויים בעור, פריחות וגירודים.

מוצרי Cannara

מוצרי Cannara משלבים את שמן ההמפ עם מרכיבים טבעיים נוספים, בכדי להעצים את יתרונות השמן ולייעל את החיוניות לעור הגוף והפנים בדרך טבעית לחלוטין. בשלב זה פותחו שישה מוצרים כאשר כל אחד מיועד לטפל ולסייע בסוג עור ייעודי ובנגעי עור הנגרמים כתוצאה מנזקי מזג אויר, גיל, הורמונליים, עור שומני וכיו"ב.

קרם גוף של Cannara. צילום: יח"צ

קרם גוף של Cannara. צילום: יח"צ

ממחקרים שערכה Cannara עולה כי שמן ההמפ יעיל כטיפול קוסמטי, בשל היותו מרכך את פני העור, מאט את תהליך ההזדקנות הטבעי  של תאי העור, ותורם לתהליך התחדשות תאי העור. על סמך מחקרים נוספים שערכו בחברה ובעזרת טכנולוגיה חדשנית, החלו לייצר מוצרים טבעיים אשר שומרים על סגולות מרכיבי זרעי הקנאביס הייחודיים לו, וכל אחד מהמרכיבים בנוסחאות תורם את חלקו ליעילות המוצר.

קרם פנים של Cannara. צילום: יח"צ

קרם פנים של Cannara. צילום: יח"צ

מבין המוצרים: קרם פנים אנטי-אייג'ינג, קרם פנים לעור מעורב ועדין המתאים במיוחד לעור בעייתי, שומני, בעל נגעי עור מגורה, אקנה וכו', וקרם פנים לעור מבוגר הממצק את העור.

עוד מבין המוצרים, סרום לכל סוגי העור אשר "מייצר פעולה משולשת להולכת המרכיבים החיוניים לפנים העור, ממצק, מפסל ומותח את עור הפנים", רול קמטים לאזור העיניים להחלקת קמטים ונפיחויות, וקרם גוף אשר "מטפל בנגעי עור, ממצק, מחליק צלוליט, מונע ריחות זיעה, מלחח ומרענן את עור הגוף, מייצר אלסטיות ולחות לגוף, מחטא, מנקה מגן על העור מפני נזקי אקלים".

רול און של Cannara. צילום: יח"צ

רול און של Cannara. צילום: יח"צ

מחירי המוצרים נעים בין 180- 350 שקלים.

את המוצרים ניתן להשיג בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים ובאמצעות אתר החברה.

כל מוצרי החברה הם ללא חומרים משמרים, ללא פרבנים ולא נוסו על בעלי חיים.

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. rtp slot gacor hari ini live

    My partner and I absolutely love your blog and find most of your post's to be exactly what I'm looking for. Would you offer guest writers to write content to suit your needs? I wouldn't mind writing a post or elaborating on a few of the subjects you write regarding here. Again, awesome web log!

  2. iblbet

    great issues altogether, you just won a brand new reader. What may you suggest about your post that you just made a few days ago? Any positive?

  3. Funny questions with answers

    Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and everything. But just imagine if you added some great visuals or videos to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and video clips, this blog could certainly be one of the best in its niche. Awesome blog!

  4. pragmatic play

    What i do not understood is if truth be told how you're not actually a lot more neatly-favored than you might be now. You are very intelligent. You understand thus considerably in the case of this subject, made me for my part imagine it from numerous numerous angles. Its like women and men don't seem to be involved unless it is one thing to do with Girl gaga! Your individual stuffs nice. All the time care for it up!

  5. خرید لایسنس

    This page definitely has all of the information and facts I wanted about this subject and didn't know who to ask.

  6. מזל

    מוצרים מעולים . הסירום מחולל פלאים בפנים . יישר כח מחכה להמשך סדרת המוצרים הנוספים בעיקר למסכה .

אירועים קרובים