NICE רכשה חברת אנליטיקה למרכזי שירות ב-90 מיליון דולר

Mattersight מפתחת פתרונות אנליטיקה מבוססי ענן למרכזי שירות ומאפשרת לארגונים, באמצעות ניתוח אינטראקציות, להפיק תובנות לגבי חוויית הלקוח שהם מספקים ● מדובר בעסקת מניות, שצפויה להיסגר במחצית השנייה של השנה

ברק עילם, מנכ"ל נייס.

NICE הודיעה כי היא רוכשת את Mattersight – חברה לפתרונות אנליטיקה מבוססי ענן עבור מרכזי שירות. ההסכם הוא לרכישת ההון המונפק של החברה במחיר של 2.7 דולר עבור כל מנייה רגילה, ובסך הכל כ-90 מיליון דולר. הרכישה צפויה להיסגר במחצית השנייה של 2018, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים ואישורים רגולטוריים, ובתומה צפויה NICE להחזיק ב-100% ממניות הנרכשת.

Mattersight היא חברה אמריקנית שהטכנולוגיה שפיתחה מייצרת, באמצעות ניתוח אינטרקציות, תובנות הן לגבי הלקוח והן לגבי נציג השירות, ופועלת על פי תובנות אלה בזמן אמת, במטרה לחבר ביניהם. ב-NICE מבקשים לשלב בין הפתרון של הנרכשת לפתרונות האנליטיקה של Nexidia, וכך לאפשר לארגונים ליצור פרסונליזציה וקשר אישי בינם לבין הלקוחות בזמן אמת. ארגונים אף יוכלו כך לצפות שינויים בהעדפות הלקוחות ולהיערך בהתאם, אומרים בחברה.

לדברי ברק עילם, מנכ"ל NICE, "אנליטיקה מהווה אבן יסוד באסטרטגיה שלנו. התרשמנו מהטכנולוגיה החדשנית ומהמומחיות של Mattersight, כמו גם מהיחסים ארוכי הטווח שלה עם כמה מהלקוחות הגדולים בעולם".

קלי קונווי, מנכ"ל Mattersight, ציין כי "אנחנו משוכנעים שהשילוב שלנו עם NICE יאפשר לנו לספק את מיטב הפתרונות ללקוחותינו, ויהיה זה בית מצוין למוצרים ולצוות העובדים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים