כללביט תטמיע את פתרון הערבול של בריליקס בכלל ביטוח

הפרויקט יחל בקרוב ויימשך כחודשיים ● היקפו הכספי, לרבות תחזוקה למשך שנתיים, עומד על כמיליון שקלים

עדי קפלן, מנכ"ל כללביט מערכות. צילום: יח"צ

אנשי כללביט, זרוע ה-IT של כלל, יחד עם אנשי בריליקס (Brillix), יטמיעו כלי לערבול נתונים בכלל ביטוח. הפרויקט יחל בקרוב ויימשך כחודשיים. היקפו הכספי, לרבות תחזוקה למשך שנתיים, עומד על כמיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט יוטמע כלי איתור וערבול הנתונים Jumble DB, פתרון אשר פותח על ידי בריליקס ומותקן אצל מאות לקוחות ארגוניים בארץ ובעולם. כלי ערבול הנתונים יוטמע במאגרי המידע של כלל ביטוח, אשר נמצאים בסביבת ה-Non-production של החברה.

פתרון Jumble DB נועד לסייע לחברות ולארגונים לשמור על המידע הרגיש של לקוחותיהם, כגון: שמות, מספרי תעודת זהות, מספרי חשבון בנק, מספרי כרטיס אשראי, רישומים רפואיים ועוד. הפתרון נותן מענה לאיתור ומיון של מידע רגיש בסביבות הייצור וכן מביא לערבול איכותי ורוחבי לנתונים בסביבות נמוכות – מול גורמים שאינם מורשים לגשת לנתונים המלאים והרגישים.

הפתרון מאפשר לארגון להגדיר את הנתונים הרגישים, לזהות אותם ולמפות קשרים באמצעות מנגנון איתור ומיפוי מובנה OOTB ולערבל אותם לפי חוקיות ומספר סוגי ערבול שנקבעים מראש, על ידי המורשים לכך בארגון. הפתרון נמצא בשימוש של ארגוני אנטרפרייז רבים בישראל, אירופה וארצות הברית, ביניהם ארגוניים פיננסיים, ארגוני בריאות, טלקום וחברות מוצר גלובליות.

הרקע לביצוע הפרויקט נבע מהצורך ליישם מעגל אבטחה נוסף בסביבות הפיתוח והבדיקות. באמצעות ערבול הנתונים ניתן לבצע את עבודות הפיתוח והבדיקות מבלי לחשוף את הנתונים לגורמים לא מורשים.

את הפרויקט הובילו אנשי ענף הגנת הסייבר בכלל ביטוח. אביבית קוטלר, מנהלת הענף, אמרה כי "מערכת ערבול נתונים היא פתרון חשוב במידור הגישה של אנשי התוכנה בחברה למידע רגיש במסגרת תהליכי הפיתוח והבדיקות. הפרויקט יענה לצרכים של הסביבה המורכבת של מערכות המידע בחברת כלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים