קבוצת יעל הקימה גוף מכירות – בניהולו של נדב שפיר

הגוף יתמקד בפיתוח העסקי ובאסטרטגיית המכירות של הקבוצה, בשלב הראשון במגזרי הבריאות, הפיננסים, הביטחון, ההיי-טק והטלקום, הממשלה והמגזר הציבורי בכלל

נדב שפיר, סמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי בקבוצת יעל. צילום: יח"צ

קבוצת יעל הקימה באחרונה גוף מכירות וניהול לקוחות מרכזי, שאותו ינהל נדב שפיר, שהתמנה לא מכבר לתפקיד סמנכ"ל הלקוחות והפיתוח העסקי של הקבוצה וכחבר הנהלה בה.

ביעל אומרים כי הם מעוניינים לבצע באמצעות הגוף החדש "התאמה טובה יותר של פתרונות החברה במיוחד לצרכי הלקוח" ו-"העמקת הסינרגיה בין החברות השונות בקבוצה".

הגוף יעבוד בשיתוף פעולה עם צוותי המכירות הקיימים בחברות השונות של קבוצת יעל, כשבשלב הראשוני תתמקד הפעילות במגזרי הבריאות, הפיננסים, הביטחון, ההיי-טק והטלקום, הממשלה והמגזר הציבורי בכלל. הוא יהיה אחראי על הפיתוח העסקי ועל אסטרטגיית המכירות ביעל ויישומה בכל החטיבות והפעילויות בקבוצה, תוך דגש על ניהול ברמת לקוח ולא ברמת תהליך, כלומר: הלקוח במרכז. בין התחומים שבהם יתמקד גוף המכירות וניהול הלקוחות נמצאים הדיגיטל, הענן, האינטרנט של הדברים, האנליטיקה, הבלוקצ'יין ולימודי המכונה.

הקמתו של הגוף החדש היא פועל יוצא של צמיחת הקבוצה. רק בשלוש השנים האחרונות היא רכשה את טוליפ, שעוסקת ביישום פתרונות פיננסיים; אקטיביו, שמתמחה באנליטיקה וב-BI; וסמארטסופט, שפועלת בעולם אבטחת המידע. בנוסף, היא הקימה באחרונה את Cloudnow בתחומי הענן ואת Yael Digital.

שפיר הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בן גוריון, ויש לו ניסיון של יותר מ-20 שנים בענף המכירות בכלל וה-IT בפרט. לפני שהתמנה לסמנכ"ל הלקוחות והפיתוח העסקי של קבוצת יעל הוא שימש כמנהל הפיתוח העסקי של מלם מערכות, ולפני כן כמנכ"ל Broad Digital. בנוסף, הוא שימש כסמנכ"ל המכירות והשיווק של קבוצת יעל בין השנים 2001-2009.

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל, אמר כי "הקמת גוף מכירות קבוצתי הוא מהלך הכרחי בשלב זה, שבו הקבוצה צומחת, והוא חלק בלתי נפרד משורה של מהלכים אסטרטגיים שאמורים בסופו של דבר להעמיק את הסינרגיה הקבוצתית בין החברות בקבוצה ולהרחיב את היקף הפעילות שלנו. אני מאמין שגוף ניהול לקוחות ומכירות יסייע בשימור הלקוחות הקיימים שלנו ויהפוך אותנו לתחרותיים אל מול לקוחות פוטנציאליים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים