מיהם מצטייני המחשוב בתחום תשתיות טכנולוגיות?

עשרות פרסים הוענקו היום (א') לטובים ביותר בתחומי הטכנולוגיה וה-IT, באירוע IT Awards 2017 של אנשים ומחשבים ● מיהם הזוכים בתחומי תשתיות טכנולוגיות ומערכות ליבה?

והזוכים הם... אילוסטרציה: BigStock

תשתיות טכנולוגיות

בנק ירושלים

בנק ירושלים

בנק ירושלים – מערכת עדכונים והפצות תוכנה
הפרויקט נועד לתת מענה איכותי ויעיל למספר צרכים בתחומי אבטחת מידע ותפעול לניהול מערכות ההפעלה – על תחנות ושרתים. הפרויקט סיפק פתרון מיטבי לדרישות אבטחת מידע, לקיצור סבבים של עדכוני אבטחת מידע על מערכות הפעלה – באופן משמעותי. הביא לשיפור יכולת הניטור והבקרה האבטחתית והתפעולית.

צה"ל

צה"ל

צה"ל, חט"ל – מערך אחסון וגיבוי אחוד
תשתית אחסון שנותנת מענה לגידול המואץ בדרישה לשטחי אחסון, שיפור חוויית המשתמש ושיפור ביצועים. המערך הביא לניהול אחיד ולהורדת עלויות התחזוקה.

הרשות לניהול המאגר הביומטרי

הרשות לניהול המאגר הביומטרי

הרשות לניהול מאגר ביומטרי – מערכת להב
פרויקט הקמת מערכת ייחודית במדינת ישראל להשוואות ביומטריות, כחלק מפרויקט התיעוד הלאומי החכם במדינת ישראל.

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט – אחסון בדטה סנטרים
מעבר השירות בין מתקני מחשב אקטיב-אקטיב בלא השפעה, או הפרעה למערך הייצור. הפרויקט שידרג את יציבות התמיכה בהמשכיות עסקית, ושיפר את השירות ואת חווית השימוש.

בנק הפועלים

בנק הפועלים

בנק הפועלים – CISC REST Services  
תשתית ארכיטקטונית חדשה לחשיפת שירותי הליבה בטכנולוגית Rest. מספק גישה מהירה ליכולות קיימות, תוך קיצור התהליך עבור  פרויקטים חדשים, ויכולת שימוש  בטכנולוגיות חדשות.

כאל

כאל

כאל – דפדוף חכם
הפתרון מאפשר גלישה מאובטחת לאתר האינטרנט בתחנות העבודה. כמו כן מכיל הפרויקט הקמת תשתית וירטואלית לצרכי התרחבות עתידית.

משרד המשפטים

משרד המשפטים

משרד המשפטים – תשתית תקשוב מוגדרת תוכנה
הפרויקט הינו חלוץ במגזר הציבורי, שמכין את התשתית לניהול אחיד ומהווה פלטפורמה לניהול בענן הפרטי והציבורי בתשתית היברידית. מהווה חיבור בין עולם הווירטואליזציה – לעולם התקשורת.

UPS

UPS

UPS ישראל – הלבנת הנתונים
פרויקט הלבנה רחב היקף לארגון שניזון מלקוחות, ספקים, רשויות וחברות בינלאומיות. עונה לצורך שעליו לאבטח את עצמו בכל נקודת מגע.

מערכות ליבה

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית – החלפת מערכת שב"ן
החלפת מערכת הליבה הוותיקה של כללית-מושלם, AS-400, לניהול כיסויי שירותי ביטוח נוספים וביטוח סיעודי. שילוב הפעילות במערכת ה-CRM הארגונית של כללית. נבנתה מערכת ידידותית ומתקדמת בסביבה פתוחה.

קופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת – פריוריטי
הטמעת מערכת ארגונית אחת, עם בסיס נתונים אחד לרשת מרפאות השיניים של הקופה. המערכת מאפשרת ניהול כולל של כל מרכיבי הטיפול בלקוחות החברה. המערכת החליפה 50 מערכות שונות.

מפעלי מלט נשר

מפעלי מלט נשר

מפעלי מלט נשר – מערכת שערים חכמה
הטמעת מערכת שערים חדשה וחכמה במתקני נשר, תוך הטמעה של טכנולוגיות מתקדמות, שרידותיות ומאובטחות, אשר משפרות את היעילות התפעולית והשירותיות. המערכת מייצרת ערך בר-כימות לנשר, ללקוחותיה ולשאר בעלי העניין.

הרשות הארצית לכבאות והצלה

הרשות הארצית לכבאות והצלה

הרשות הארצית לכבאות והצלה – שלהבת
מערכת ניהול, בקרה ומיפוי של כל מערך מניעת הדליקות, שבאחריות הרשות הארצית לכבאות והצלה. יצרה שפה אחידה לגבי דרישות הפיקוח ועבודת המפקחים, בקרה על עבודת המפקחים, וייעול הנפקת אישורים וטפסים.

לאומית שירותי בריאות

לאומית שירותי בריאות

לאומית שירותי בריאות – שדרוג מערכת אחיות
אפיון ופיתוח מערכת לניהול הטיפול בחדרי אחיות, החלפת מערכת מיושנת במערכת חדישה התואמת את תהליכי העבודה של האחות, ותמיכה בנהלים. המערכת תוכננה ועוצבה בממשק עדכני – תוך שימוש בכלי פיתוח מתקדמים.

משטרת ישראל

משטרת ישראל

משטרת ישראל – הגירת ה-ERP ל-HANA
הגירה של מערכת ה-ERP של משטרת ישראל ל-HANA, תוך התמודדות עם מרכיבים רבים בתוך הארגון וניהול סיכונים. המעבר לפלטפורמה החדשה משרת 30 אלף משתמשים במשטרה, וכ-2,500 מהם יכולים לעבוד בו זמנית, לייצר התייעלות ולהביא לשיפור הביצועים.

משרד התחבורה

משרד התחבורה

משרד התחבורה – פרויקט ארז
שדרוג מערכת כלי הרכב במשרד התחבורה לעידן לוחיות רישוי בנות שמונה ספרות. פרויקט מורכב, שכלל טיפול בממשקים של מערכות הליבה של המשרד, הכנת תשתיות לעשרות ממשקים של גורמים חיצוניים המטפלים בנתונים. הפרויקט בוצע במקביל לעבודה השוטפת, תוך חתירה לתאריך עלייה לאוויר קשיח ושקוף, שעבר בהצלחה ובהשבתה מינימלית.

רשת אורט

רשת אורט

רשת אורט – ERP  
במסגרת הטמעת המערכת, הוטמעו הרכיבים העיקריים: מערך בילינג לתלמידים, הורים וסטודנטים, מערך לניהול תקציב, תכנון ובקרה, מערך לקליטת הכנסות משרד החינוך ומשרד הכלכלה, מערך לניהול רשויות, מערך לניהול הסכמים והתחשבנויות, מערך רכש ומלאי וכן – מערכת הנהלת חשבונות.

בנק דיסקונט – אשראי רב-ערוצי
מערכת לניהול אשראי רב-ערוצי בזמן אמת, המספקת תמונת מצב על האשראי החל מהשקל הראשון. מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בישראל בתחום ניהול האשראי ובמוצרים בנקאיים מורכבים יותר, המחייבים מומחיות בנקאית, לרבות ניהול סיכוני האשראי.

שירותי בריאות כללית – מבט
מערכת חדשנית תומכת החלטה במתן הוראה לטיפול תרופתי. המערכת שולבה בתיק הרפואי של הכללית ומתריעה לרופאים בעת הוראה לתרופה, לגבי סיכונים שונים הכרוכים בנטילת התרופה, כגון סיכון במינון שנרשם, אינטראקציה בעייתית עם תרופות אחרות של המטופל, או עם מאפיינים רפואיים שלו.

כנסת ישראל

כנסת ישראל

כנסת ישראל – רישום משתתפים בוועדות
הפרויקט פותח במטרה לתת מענה מחשובי לדרישות החוק ולשקף לציבור הרחב מידע מלא אודות כלל המשתתפים בישיבות ועדות הכנסת, לרבות לוביסטים. הפרויקט הוא מטריציוני, משולב תוכנה וחומרה. הפיתוח מורכב מכמה מודולים שיושמו והוטמעו באופן מדורג במהלך כשנה וחצי.

כאל – החלפת מערכת האישורים
החלפת מערכת האישורים ומחשב התקשורת במערכת מבוססת מוצר מדף, עם פיתוח פנימי מסיבי – עבור ניהול המסרים המקוונים שמחליפה החברה עם גורמים אחרים ברשת התשלומים, וניהול הלוגיקה לטיפול בבקשות האישור.

 סייע בהכנת הכתבה: יהודה קונפורטס 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים