טוויטר חיסלה את אפליקציית הרשת החברתית ל-Mac בלי הסבר

מי שכבר הוריד את היישום למחשב שלו ומשתמש בו - יוכל לעשות זאת במשך חודש נוסף, כאשר גם האפשרות הזו תיחסם לאחר ה-16 במרץ

קרבית וכועסת. טוויטר

טוויטר (Twitter) החליטה לבטל את האפשרות להשתמש בה במחשבי המקינטוש של אפל (Apple) באמצעות האפליקציה הייעודית שלה. החברה מסרה כי היא לא תאפשר יותר את הורדת האפליקציה באופן מיידי.

עם זאת מי שכבר הוריד את האפליקציה של טוויטר למחשב שלו, ומשתמש בה, יוכל לעשות זאת במשך חודש נוסף. גם האפשרות הזו תיחסם לאחר ה-16 במרץ, כלומר בעוד פחות מחודש. לאחר מכן הדרך היחידה להשתמש בטוויטר, להוציא שימוש במכשיר iOS, תהיה לגלוש לכתובת של האתר בדפדפן זה או אחר.

"אנחנו ממקדים את המאמצים שלנו בחוויית טוויטר נהדרת ויציבה בכל הפלטפורמות. כדי לחוות את חוויית טוויטר המלאה במחשבי מקינטוש בקרו באתר ברשת", צייצה החברה בהודעה הרשמית שלה על סגירת האפליקציה, וזאת מבלי שהיא מסבירה בדיוק מה הסיבה להחלטה שלה.

לא כל המשתמשים המשלבים בעבודה שלהם את מחשב המקינטוש שלהם עם טוויטר אהבו את העובדה שהחברה מכריחה אותם להשתמש מעתה באתר האינטרנט.

"אנשים בוחרים במקינטוש מכיוון שהם רוצים את החוויה הטובה ביותר – ולא את החוויה שמקבלים בעת שימוש במחשב כרומבוק שעולה 200 דולרים", כתב ג'ון גרובר שנחשב לאחר מהבלוגרים הפופולריים הכותבים על אפל.

טוויטר לא חוסמת, לפחות בינתיים, את האפשרות להשתמש באפליקציות מקינטוש צד שלישי. אחת מהן, Twitterrific אף "חגגה" את האירוע עם מבצע הנחות, והיא הורידה את המחיר מ-19.99 ל-7.99 דולר באופן זמני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים