UST Global רוכשת את BISEC הישראלית ב-20 מיליון שקלים

החברה הנרכשת מפתחת פלטפורמה לניהול ואוטומציה של חדרי מצב סייבר ושירותי אבטחה מנוהלים בתחום זה

בתמונה: ערן אלשיך (מימין) ויאיר ברטוב, מקימי BISEC, ובמרכז יובל וולמן, מנכ"ל CyberProof. צילום: ארז עוזיר

CyberProof, חברת סייבר שנמצאת בבעלות מלאה של UST Global, חברה טכנולוגית בינלאומית בתחומי הדיגיטל וה-IT, הודיעה היום (ג') על רכישת הסטארט-אפ הישראלי BISEC מחולון תמורת 20 מיליון שקלים.

BISEC נוסדה ב-2016. החברה מפתחת פלטפורמה לניהול ואוטומציה של חדרי מצב סייבר (SOC) ושירותי אבטחה מנוהלים (MSSP) בתחום זה. הטכנולוגיה שלה מסייעת לצוותי אבטחה לשתף פעולה, לחלוק מידע ולבצע אוטומציה להיבטים המבצעיים של תהליכי גילוי ותגובה (Incident Response) לאירועי תקיפה – באמצעות שימוש בממשק של תשתית ChatOps. בחברה אומרים כי הפתרון שלה עונה על "הקושי התפעולי שנגרם בארגונים רבים כתוצאה מריבוי יתר של כלים לא מקושרים ומחסור בכוח אדם מיומן, שגוררים אי עמידה בעומס ההתרעות וטיפול לא יעיל באירועי סייבר".

בעקבות הרכישה, תשולב הטכנולוגיה של BISEC בפלטפורמה של CyberProof ובמערך הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה ברחבי העולם. יאיר בר-טוב וערן אלשיך, מייסדים ומנכ"לים משותפים של BISEC, מונו לתפקידי סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל טכנולוגיות ראשי של CyberProof, בהתאמה.

מרכז הפיתוח והשירותים של CyberProof הוקם בישראל לפני מספר חודשים וממוקם במגדלי עזריאלי בתל אביב. החברה נותנת שירותים ומפתחת פתרונות לאבטחת סייבר, המבוססים על טכנולוגיות לימוד מכונה ובינה מלאכותית. את פעילות החברה בישראל מוביל יובל וולמן, המכהן גם כחבר הנהלה ב-UST Global העולמית. וולמן כיהן בעברו כמנכ"ל המשרד לענייני מודיעין וכיועץ כלכלי לשר האוצר, יובל שטייניץ. בתפקידו האחרון הוא היה סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת IDB.

לדברי וולמן, "CyberProof ממשיכה להרחיב את פעילותה הגלובלית בארצות הברית, אירופה ואסיה, ואנחנו מצפים לגייס בחודשים הקרובים בישראל עשרות מפתחים ומומחי סייבר, יוצאי יחידות ביטחוניות וקהילת המודיעין. בנוסף, בכוונתנו להמשיך וליצור שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים עם חברות ישראליות הפועלות בתעשיות הסייבר והבינה המלאכותית. רכישת BISEC היא צעד ראשון ומשמעותי במימוש תכנית הצמיחה שלנו בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים