אבנט תקשורת תפיץ את פתרונות Sophos בישראל

אבנט תקדם ותפיץ את הגנת הסייבר הסינכרונית והדור הבא של Sophos, הכוללת פתרונות לאבטחת web, אימייל, שרתים ומובייל

האריש שיב, סגן נשיא למזרח התיכון ואפריקה ב-Sophos. צילום: יח"צ

Sophos הודיעה כי מינתה את אבנט תקשורת כמפיצה שלה בישראל. על פי תנאי ההסכם, המפיצה תקדם ותפיץ את הגנת הסייבר הסינכרונית והדור הבא של Sophos, הכוללת פתרונות לאבטחת web, אימייל, שרתים ומובייל.

Sophos, העוסקת בדור הבא של אבטחת המידע, הינה בעלת אסטרטגיית 'שותפים, ורק שותפים במקום הראשון' (channel-first, channel only). החברה ממקדת את כל מאמציה בחדשנות טכנית וביוזמות שיווק, מכירות ותמיכה, אשר מסייעות לשותפיה להצליח בכל הרמות.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: יח"צ

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: יח"צ

בהיותה חברת אבטחת מידע ממוקדת-שותפים, Sophos מציעה תכנית המוקדשת לשותפים עבור אזור המזרח התיכון ואפריקה. התכנית מחולקת היטב לרמות שילוב וקליטה שונות, עם הסמכות, מכירות ופעילויות מכוונות מטרה. היא מספקת גישה לפורטפוליו המקיף והמלא של פתרונותיה המובילים לאבטחת הרשת ונקודות הקצה.

זקוקים לפתרון פשוט לשימוש

שותפיה של Sophos בישראל יכולים החל מעתה לנהל את כל פתרונות החברה עבור כל לקוח דרך פלטפורמת הניהול המרכזית Sophos Central. בתוך Sophos Central נמצא Sophos Central-Partner, ממשק ייעודי המאפשר לשותפים להפיץ רישיונות, להוסיף לקוחות חדשים על פי דרישה, להצליב ולהעלות מכירות של פתרונות נקודות הקצה והרשת ולהניע למכירות חוזרות, תוך קבלת פרספקטיבה ברורה בזמן אמת אודות כלל פעילות הלקוחות.

לדברי האריש שיב, סגן נשיא למזרח התיכון ואפריקה ב-Sophos, "בעוד איומי הסייבר מתפתחים ומשתנים מדי יום, ארגונים בכל סדרי הגודל זקוקים לחברת טכנולוגיה שנמצאת בחזית פיתוח הפתרונות האפקטיביים ביותר, שהינם פשוטים לשימוש. אנו מברכים את אבנט בכניסתה לקהילת השותפים העולמיים שלנו ומצפים לקשר ארוך ומוצלח איתה".

מה בראש סדר העדיפויות של הלקוח?

"Sophos הינה ספק אידיאלי עבורנו והיא מחזקת את הפורטפוליו שלנו באופן משמעותי, במיוחד את היצע הענן שלנו דרך המרקטפלייס", אמר שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט.

"הטווח הרחב של פתרונות אבטחת המידע של Sophos, החל מ- firewall, דרך אבטחת Wi-Fi וכלה בהגנת אימייל, שרתים ונקודות קצה, מספק את הכלים החיוניים, הן on premise והן בענן, על מנת לענות על צרכי האבטחה של ארגונים בכל סדרי הגודל ובכל הוורטיקלים. זאת, במיוחד בזמן שהתקפות סייבר, פישינג וכופרות הפכו למציאות יומיומית. שמירה על מידע בטוח, רשתות מאובטחות והתקנים  נקיים מנוזקות והתקפות, נמצאים בראש סדר העדיפויות של הלקוח, ו-Sophos מספקת את הכלים ואת הטכנולוגיה על מנת להשיג זאת".

Sophos מוכרת פתרונותיה בלעדית דרך רשת המונה 26 אלף שותפים סביב העולם והינה מחויבת לגידול וההצלחה של שותפיה. החברה מציעה הכשרות והסמכות לשותפים, נכסי שיווק ומיתוג משותף, תמיכה 24/7 והכשרה מעמיקה לממשק Sophos Central על מנת לבנות את הכישורים והמומחיות הנדרשים לשותפיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים