מורי החינוך המיוחד בטבריה קיבלו מכשירי iPad מקרן אתנה

מאז השקת התכנית, בנובמבר 2015, קיבלו מכשירי iPad כבר קרוב ל-1,300 מורות, מורים וגננות לחינוך מיוחד ברחבי ישראל

שותפי התכנית "iPad לכל מורה לחינוך מיוחד" בטבריה. צילום: אמיר אלון

מורי ומורות החינוך המיוחד בעיר טבריה קיבלו מכשירי iPad במסגרת התכנית "iPad לכל מורה לחינוך מיוחד" של הקרן. בנוסף יקבלו המורים והמורות הדרכה מקצועית של 120 שעות. חלוקת המחשבים התבצעה בטקס חגיגי שנערך באשכול הפיס בעיר

באמצעות התכנית "iPad לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן אתנה, כ-10,000 מורים ומורות לחינוך מיוחד בישראל יקבלו מחשבי iPad  יחד עם תוכנות ואפליקציות מיוחדות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות שונות.

מאז השקת התכנית, בנובמבר 2015, קיבלו מכשירי iPad כבר קרוב ל-1,300 מורות, מורים וגננות לחינוך מיוחד ברחבי ישראל. התכנית מתבצעת בשיתוף האגף לחינוך מיוחד במשרד החינוך בניהולה של רחלי אברמזון והאגף לטכנולוגיות מידע במשרד החינוך בניהולו של רוני דיין.

מימין לשמאל: אורי בן ארי, נשיא ומיסד קרן אתנה; יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים; יוסי בן דוד, ראש העיר טבריה; דפנה תמיר, מנהלת התכנית "מחשב נייד לכל מורה" בקרן אתנה. צילום: אמיר אלון

מימין לשמאל: אורי בן ארי, נשיא ומיסד קרן אתנה; יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים; יוסי בן דוד, ראש העיר טבריה; דפנה תמיר, מנהלת התכנית "מחשב נייד לכל מורה" בקרן אתנה. צילום: אמיר אלון

התכנית מיועדת להעצים את מורי החינוך המיוחד בישראל ומאפשרת להם לתקשר טוב יותר עם תלמידיהם. בנוסף לכך מקנה התכנית גישה למגוון רחב של חומרי לימוד, ומשנה באופן משמעותי את חייהם של התלמידים.

המורות והמורים יכולים להכין בעזרת ה-iPad תכניות לימודים מיוחדות לתלמידיהם, כאשר התלמידים יכולים להמשיך את חוויית הלמידה בביתם לאחר שעות הלימודים בבית הספר.

יוסי בן דוד, ראש העיר טבריה, אמר כי "ברצוננו להביע תודה והערכה עמוקה לקרן אתנה ולכל השותפים הנפלאים שהצטרפו למימוש החזון המבורך הזה. לא נוותר על אף ילד ולאף ילד ונמשיך לתת לילדנו את הסביבה הלימודית המיטבית ואת התנאים האופטימליים להצליח".

"השאיפה שלנו היא להגדיל את השורות ואת היקף הפרויקט בעתיד, גם למורים בבתי הספר היסודיים. המשך שנת לימודים מוצלחת לכולנו".

לממש את הפוטנציאל

"עיריית טבריה פועלת רבות לקידום החינוך המיוחד בבתי הספר ובגני הילדים בעיר ואנו  שמחים לסייע לעיריה במאמציה בתחום זה", אמר אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה.

"הענקת מכשירי ה-iPad למורות, למורים ולגננות בתחום החינוך המיוחד בטבריה תשפר הן את התקשורת עם התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים והן את הלמידה ואיכות החיים של התלמידים, ותאפשר לסייע לתלמידים לממש את הפוטנציאל שלהם".

תכנית "iPad לכל מורה בחינוך המיוחד", שהושקה ב-2015, הינה נדבך נוסף בתכניותיה של קרן אתנה, הכוללות את "מחשב נייד לכל מורה" (הושקה ב-2007), "מחשב נייד לכל גננת" (הושקה ב-2012) ו-"טאבלט לכל מורה למדעים" (הושקה ב-2014).

עד היום חילקה קרן אתנה מחשבים ניידים (לפטופים), טאבלטים ומכשירי iPad ללמעלה מ-15,000 מורים  וגננות – בהתאם לתכניות השונות של הקרן – ב-275 בתי ספר וגני ילדים ב-124 רשויות ברחבי הארץ, יחד עם קורסי הכשרה מקצועיים.

חלוקת המכשירים למורים ולמורות בעיר טבריה התאפשרה בזכות תרומתם של קרן אתנה ושותפיה, הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים, בנק מסד, משרד החינוך, הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, קרן משפחת סילבן אדמס, מגבית קנדה, מפעל הפיס ועיריית טבריה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים