האם הטלפון הייחודי של השנה נמצא בידי ZTE?

הטלפון החדש, Axon M, הוא מכשיר שמגיע עם שני מסכי LCD עם ציר מרכזי ביניהם, אשר גם זוכים להגנה של Gorilla Glass 5 ● מחירו: 699 דולר

ה-Axon M של ZTE. צילום: יח"צ

ZTE הכריזה אתמול (ג') על מה שמצטייר בינתיים כטלפון הייחודי של השנה. הטלפון החדש, Axon M, הוא מכשיר שמגיע עם שני מסכי LCD עם ציר מרכזי ביניהם. כמו במחשבי 2-ב-1, להבדיל, המסך הימני יכול להתקפל בכל זווית עד 180 מעלות, אז הוא מתיישר לחלוטין מאחורי המסך הראשי, כשבמקרה הזה ניתן להשתמש במכשיר כמו כל טלפון רגיל עם מסך יחיד.

המסכים הם מסוג LCD ומציעים גודל של 5.2 אינץ' ורזולוציה של 1,920×1,080 פיקסלים לכל אחד. הם גם זוכים להגנה של Gorilla Glass 5, זכוכית ההגנה המתקדמת ביותר שיש לקורנינג (Corning) להציע. באופן קצת מפתיע, המערכת על שבב היא Snapdragon 821 מהשנה שעברה. המכשיר, כמו הרבה מהמכשירים שמגיעים לשוק כיום, מציע 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון לצד 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה.

הסוללה של המכשיר היא בגודל של 3,180mAh והיא תומכת בטעינה מהירה בתקן Quick Charge 3.0 של קוואלקום (Qualcomm). המצלמה מאחור היא בגודל של 20 מגה-פיקסל, והמכשיר מגיע עם מחבר USB-C ועם אנדרואיד 7.1.2 ללא תוספות מיוחדות.

אבל כאמור מה שמעניין במכשיר הוא צמד המסכים והשימושים האפשריים שלהם. בפריסה מלאה ניתן להשתמש במכשיר בשני מצבים: מסך מורחב בו שני המסכים מתפקדים יחדיו כמסך אחד בגודל 6.75 אינץ'. לפי ZTE הרוב המכריע של האפליקציות המובילות ב-Google Play כבר תומכות במצב העבודה הזה.

אפשרות אחרת היא להציג בכל מסך משהו אחר, כמסכים נפרדים, בדומה לאפשרות להציג שני חלונות עבודה במכשירי אנדרואיד שתומכים בכך כמו Xiaomi Mi Max 2 או Samsung Galaxy Note 8. האפשרות השלישית היא לשקף מסך אחד גם למסך השני כך ששני משתמשים צופים למעשה באותו תוכן.

הטלפון אמור להיות מושק בחודש הבא, בארצות הברית תחילה, עם תג מחיר של כ-699 דולרים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פלוני

    מכשיר עם 2 מסכים וסוללה קטנה. יצליח להחזיק אולי חצי יום בשימוש עם 2 מסכים. לדעתי לא יצליח.

אירועים קרובים