Kryon Systems גייסה 12 מיליון דולר לשדרוג יכולות פיתוח רובוטים

את סבב הגיוס של חברת הטכנולוגיה הישראלית, הובילו Aquiline Technology Growth וקרן ההון-סיכון ורטקס ● מייקל צ'יובסקי מ-ATG, וינאי אורון מוורטקס יצטרפו לדירקטריון של החברה

להחליף תהליכים ידניים. אילוסטרציה: BigStock

חברת הטכנולוגיה הישראלית Kryon Systems, השלימה סבב גיוס שני בסך כולל של 12 מיליון דולר.

את סבב הגיוס הובילו Aquiline Technology Growth וקרן ההון-סיכון ורטקס (Vertex Ventures). בעקבות ההשקעה מייקל צ'יובסקי מ-ATG, וינאי אורון מוורטקס יצטרפו לדירקטריון של החברה.

Kryon Systems היא אחת החברות המובילות בתחום ה-RPA (ר"ת Robotic Process Automation) עפ"י הדו"ח האחרון של פורסטר (Forrester) על התחום.

פתרון התוכנה של החברה מציע אוטומציה בעזרת רובוטים (כוח אדם וירטואלי), שבאמצעותם ניתן לבצע כל תהליך לוגי בחברה וכך לייעל את תפוקת העבודה באופן משמעותי ובסופו של דבר להחליף את כל התהליכים ידניים לאוטומטיים.

מוצר הליבה של החברה מחליף עבודה ידנית של עובדים ומאפשר לעובדים להתרכז באזורים חשובים יותר. פלטפורמות הדגל של החברה, LEO, מאפשרת ביצוע יעיל ומדויק של תהליכים עסקיים בכל היישומים הארגוניים.

להחליף תהליכים ידניים בעזרת תוכנה

בין לקוחות החברה ניתן למנות מספר רב של ארגונים הנמנים עם רשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500) .

לדברי מנכ"ל החברה, הראל טייב, "ההון שגויס מיועד להמשך הצמיחה הגלובלית של החברה. אנחנו מתכננים להגביר את ההתמקדות שלנו בפיתוחים נוספים, פתיחת שלוחות חדשות של החברה באסיה ובאירופה והרחבת השלוחות הקיימות בצפון אמריקה וישראל".

עוד הוסיף טייב כי "החזון העסקי שלנו הוא להוביל את שוק ה-RPA על ידי זיהוי אוטומטי של תהליכים ידניים שניתן לייעל ולהחליף בעזרת תוכנה".

הכנסות Kryon צמחו בכ-300% בשלוש השנים האחרונות. המשך פוטנציאל הצמיחה גבוה, שכן תחום ה-RPA הגלובלי צפוי לרשום צמיחה שנתית של 60% בשנים הבאות ולהגיע למחזור שנתי של כחמישה מיליראד דולר עד 2020.

כבר היום 28% מהחברות בעולם אימצו את הטכנולוגיה. ענף ה-RPA צובר תאוצה ומוטמע כיום כמעט בחברות בכל תחום – מפינטק, דרך רפואה, טכנולוגיה, טלקום, בטחון ועוד.

"הצמיחה של Kryon בשנה האחרונה היא תוצאה של שוק שגדל במהירות, ומוצר שמאפשר לחברה להתחרות עם חברות גדולות ממנה", מציין אורון.

לדבריו, "אנחנו בוורטקס משקיעים בחברות עם פוטנציאל להיות מובילות בקטגוריה ולדעתנו ל-Kryon יש את המרכיבים להוביל את שוק ה-RPA  בשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים