נערים צילמו סלפי – ולא הבחינו שהחבר שלהם טובע

הנערים נכנסו לשחות באגם ליד בנגלור, בניגוד לשלט שאוסר במפורש על כניסה למים ● רק לאחר כשעה אחד מהם הסתכל בתמונות הסלפי וגילה את הטביעה - אלא שזה היה מאוחר מדי

צילום אילוסטרציה: Hooyah808, BigStock

סלפי טראגי: נער בן 17 טבע למוות באגם ליד בנגלור שבהודו, לאחר שחבריו צילמו סלפי ולא הבחינו במצוקה שלו.

הנער, וישווז ג., יצא לטיול ולפיקניק עם יותר מ-20 מרצים וחברים שלו לספסל הלימודים מהמכללה הלאומית בבנגלור, ובשלב מסוים בני החבורה החליטו לשחות באגם. כמה מהסטודנטים התאגדו סביב הטלפון הסלולרי של אחד מהם, שצילם את הסלפי, ולא שמו לב ש-וישווז נמצא קצת מאחוריהם – וטובע.

לדברי סומאנת' א., שהשתתף בטיול, "סיימנו לשחות ופנינו למקדש, ולא שמנו לב להיעלמותו של וישווז. אחד הסטודנטים הסתכל בתמונות הסלפי (אחרי שהם כבר הגיעו למקדש – י"ה) ושם לב שהטביעה שלו נתפסה בפריים. הוא הזעיק מיד את שירותי ההצלה וחברים אחרים. הם חזרו כעבור שעה ו-וישווז כבר לא היה".

יצוין כי כוחות ההצלה המקומיים הוזעקו למקום רק כשעה לאחר הטביעה וצילום הסלפי, וכשהגיעו מצאו את גופתו של וישווז. על פי המשטרה המקומית, הנערים התעלמו משלט שהוצב במקום ושאוסר על כניסה למים.

גובינדאפה, אביו של הנער הטובע, הגיש תלונה במשטרה המקומית, בטענה כי רשלנות מצד המכללה הביאה למותו של בנו. הוריו אף ישבו עם הגופה של בנם מחוץ למכללה, אולם הפסיקו את מחאתם לאחר שהובטח להם שהנושא ייחקר ואף יטופל במישור המשמעתי, במידת הצורך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים