סמארטסופט מקבוצת יעל תשווק בישראל את מערכת סטראטודסק

המערכת מאפשרת להפוך תחנות קצה קיימות לתחנות רזות, מאובטחות ועם ניהול מרכזי

אופיר חזות, סמנכ"ל בקבוצת יעל. צילום: יח"צ

סמארטסופט מקבוצת יעל החלה לשווק בישראל את מערכת סטראטודסק, המאפשרת לארגונים לנצל את החומרה הקיימת אצלם ולהפוך אותה ל-"רזה", מנוהלת מרכזית ובעלת תמיכה בטכנולוגיות ה-SBC הנפוצות, בהן VMware, סיטריקס (Citrix) ומיקרוסופט (Microsoft).

יצוין כי המערכת מופעלת מ-PXE או באמצעות התקנה על הדיסק. היא אף מאפשרת השתלטות מרחוק על תחנות קצה, הפצת שינויים מרכזית, יכולת ביצוע פעולות על אלפי תחנות בו זמנית, תמיכה במדפסות מכל סוג, ביצוע עדכוני תוכנה מרכזיים ועוד.

במאי השנה רכשה קבוצת יעל את סמארטסופט במטרה להרחיב את פעילות אבטחת המידע בקבוצה. החברה משווקת מגוון פתרונות אבטחת מידע ומשמשת כנציגה המקומית של חברות בינלאומיות כגון אימפרבה, אווקטו וכאמור – סטארטודסק.

אופיר חזות, סמנכ"ל בקבוצת יעל, אמר כי "בעוד ארגונים מנסים לחסוך כסף על ידי הפסקת השימוש ב-'תחנות שמנות' אצל המשתמשים, על ידי מעבר לתשתית מרכזית, בפועל הם ממשיכים לנהל תשתיות Windows בתחנות הקצה. מצב זה כולל, בין היתר, רישוי ותחזוקה של Windows עצמה, התמודדות עם תקלות בה אצל משתמשים, ורישוי ותפעול אנטי וירוס ורכיבי נקודות קצה נוספים. על מנת להפסיק את הניהול הכפול של תשתיות מרכזיות ותשתיות נקודות קצה, ארגונים רבים מחפשים מעבר למחשוב רזה. חומרות רזות אלה מתומחרות סביב ה-150 עד 300 דולר ליחידה, ומכאן שרכישתן מנפחת את עלות פרויקט ה-VDI לרמות שמטילות בספק את כדאיותו. כעת אנחנו מאפשרים לפשט ולייעל תהליכים אלה בעלויות הרבה יותר נמוכות".

לדברי יואב הורניק, מנהל אגף אבטחת מידע וסייבר בקבוצה, "מערכת סטראטודסק מוזילה את עלויות התפעול השוטף על ידי ניהול מרכזי, צמצום כמות התקלות בתחנות ושיפור השירות למשתמש. לא משנה על איזו תשתית מרכזית מתבסס הארגון, היא הופכת כל תחנת קצה או לקוח רזה לתחנת Zero Client מאובטחת, עם ניהול מרכזי ושליטה מרבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים