האקרים פרצו למחשבי HBO – וגנבו פרק חדש של משחקי הכס

ההאקרים גנבו פרקים חדשים שטרם שודרו של מספר סדרות ולפחות תסריט אחד של משחקי הכס ● הם העלו חלק מהפרקים לרשת ואת היתר הם מאיימים להעלות בקרב ● האירוע מכניס את HBO למועדון הלא נחשק של חברות בידור הוליוודיות שסבלו ממתקפת סייבר גדולה

משחקי הכס. צילום מסך

האקרים הצליחו לפרוץ לרשתות המחשבים של רשת השידור האמריקנית HBO ולהפיץ תסריטים של פרקים שטרם שודרו של מספר תוכניות טלוויזיה, בהן סדרת הדגל של הרשת, משחקי הכס. לפי דיווחים, בפריצה נגנבו מ-HBO לא פחות מ-1.5 טרה-בייט של נתונים וההאקרים טוענים כי בקרוב יפרסמו עוד חומרים שברשותם.

"מה השם של זה? הו, שכחתי לספר. HBO ומשחקי הכס…!!!!!! אתה בר המזל ואחד החלוצים הראשונים שמורידים ורואים את הדליפה. תיהנה ותפיץ את השמועה. מי שיפיץ טוב, נראיין אותו. HBO נופלת", כך נכתב במייל שבישר על הפריצה ל-HBO וגניבת הפרקים.

הפרקים שדלפו והועלו לאינטרנט עד כה הם מתוך הסדרות Room 104 ו-Ballers. מעבר לכך, ההאקרים טוענים, כאמור, ששמו את ידיהם על התסריט של הפרק הבא של משחקי הכס.

לא מתייחסת למשחקי הכס

ענקית הטלוויזיה אישרה את הדליפה ל-Entertainment Weekly וכתבה בהצהרה לתקשורת שהיא חוותה באחרונה תקרית סייבר, שהביאה להפצתו של "מידע קנייני". עוד הוסיפו ב-HBO כי הם החלו בחקירה, בעזרת רשויות אכיפת החוק וחברות אבטחת סייבר.

כדאי לשים לב ש-HBO לא התייחסה בתגובתה למשחקי הכס – הלהיט הגדול שלה – ולהיקף הדליפה מהסדרה המדוברת כל כך.

ב-2015 נתקלה HBO בסיטואציה דומה כשארבעה פרקים ראשונים של העונה החמישית של משחקי הכס דלפו לאינטרנט. ב-2016, בעונה השישית, שוחרר פרק לפני המועד המתוכנן – שוב בעקבות גניבה.

המייל, שאותו שלחו ההאקרים לכתבים רבים, זכה לכותרת "הדליפה הגדולה ביותר של עידן הסייברספייס". אולם, באופן רשמי, את הפריצה הגדולה ביותר עד כה בענף הבידור חוותה סוני (Sony), כשעשרות אלפי מיילים וקבצי וידיאו נגנבו ממנה. כעת לא ברור אם הפריצה ב-HBO תעלה בהיקפה ובפגיעתה על זו שחוותה המתחרה שלה, סוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים