ההצעות השוות של Amazon Prime Day

כמה עולה טאבלט Fire 7? ומה מחירה של עסקה שכוללת Galaxy S8, משקפי מציאות רבודה ומעמד לטעינה אלחוטית? ההצעות הבולטות ביום ההנחות של אמזון

ה-Prime day של אמזון

היום (ג') חל Amazon Prime Day – יום של קניות מקוונות בהנחות גדולות שיזמה אמזון (Amazon) לפני שנתיים. ב-15 ביולי 2015 חגגה החברה יום הולדת 20 לקיומה והכריזה על יום הקניות, שתואר על ידה כ-"אירוע קניות גלובלי, שמציע יותר עסקות מאשר Black Friday, בבלעדיות עבור חברי Prime".

Prime הוא מעין מועדון של אמזון, שכרוך בתשלום חודשי (10.99 דולר) או שנתי (99 דולר) ומעניק לחבריו הטבות שונות, בהן הנחות ומשלוח מהיר ללא תוספת תשלום. מי שאינם חברים יכולים להירשם לחודש ניסיון חינם וסטודנטים מקבלים 50% הנחה.

מטרתו של Prime Day היא קידום הרישום לשירות. רבים מהצרכנים מתנסים במהלכו בפעם הראשונה בחינם בשירות הזה של החברה, ורבים מהם יישארו חברים במועדון לאחר שתסתיים ההתנסות החינמית. לפי מחקרים, חברים ב-Prime קונים יותר מפי שניים לעומת מי שאינם חברים, כך שאין פלא שהחברה מנסה להרחיב את הקהילה הזו.

המוצרים – והמחירים

אמזון החלה לפרסם עסקות מוזלות אמש, לפי שעון מזרח ארצות הברית. למשך 30 שעות יכולים חברי Prime לרכוש מוצרים בהנחות גדולות.

אמזון מציעה שני סוגים של עסקות: הנחות רגילות ועסקות Lightning, שיוצעו בזמנים ספציפיים ולכמות מסוימת של מוצרים, עד גמר המלאי.

דוגמאות לעסקות: טאבלט Fire 7 תמורת 29.9 דולר (20 דולר הנחה), רמקול Echo תמורת 89.9 דולר (80 דולר הנחה), עסקה של מכשירי סמסונג (Samsung) – סמארטפון Galaxy S8 עם 64 ג'יגה-בייט + משקפי מציאות רבודה + מעמד לטעינה אלחוטית במחיר כולל של 625 דולר, במקום כ-888 דולר.

יצוין שקניינים קוליים (באמצעות העוזרת הקולית Alexa) קיבלו גישה לעסקות שעתיים מוקדם יותר, ומי שאמר לאחד המוצרים הקוליים שלו "Alexa, sign up for Prime" קיבל עוד 20 דולר הנחה.

מאז שהוכרז, היה Prime Day הצלחה גדולה. לדברי החברה, Prime Day 2016 היה יום הקניות הגדול ביותר אי פעם של אמזון, שמכירותיו הגלובליות עקפו ב-60% את אותו היום ב-2015 ומכירותיו בארצות הברית צמחו ביותר מ-50% לעומתו. על אף שאמזון אינה חושפת מספרים, אנליסטים מעריכים שב-2016 הכניס לה יום המכירות המיוחד 525 מיליון דולר.

כך או כך, לדברי החברה, ביום המכירות ב-2016 היא מכרה יותר מ-90 אלף טלוויזיות, יותר ממיליון זוגות נעליים, למעלה מ-200 אלף אוזניות, 23 אלף שואבי אבק iRobot Roomba ויותר מ-14 אלף מחשבים ניידים של לנובו (Lenovo) – כל אלה ביום מכירות אחד. לפי החברה, המספרים האלה עוקפים אפילו את Black Friday, שעבור מרבית הקמעונאים נחשב ליום המכירות הגדול ביותר מדי שנה.

מובן שההמלצה היא לבצע את הקניות בזהירות הראויה, כי לא כל עסקה תהיה בהכרח טובה. בנוסף, יש כלים כמו CamelCamelCamel – אתר שעוקב אחר היסטוריית המחירים של רבים ממוצרי אמזון, ו-Fakespot.com – שמסייע לבדוק האם סקירות המוצרים המוצגות הן אמיתיות ולא מזויפות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים